(Reuters) – Společnost Walt Disney (NYSE:DIS) v úterý oznámila, že její nová streamovací služba se bude jmenovat ESPN a bude stát 29,99 dolarů měsíčně. Mediální společnost se tímto krokem snaží oslovit sportovní fanoušky, kteří nikdy neměli předplacenou tradiční televizi.
Nová služba, jejíž spuštění je plánováno na podzim tohoto roku, bude poskytovat přístup ke všem sítím ESPN, včetně profesionálních a univerzitních fotbalových a basketbalových zápasů.
„Fanouškům poskytujeme vše, co ESPN nabízí, přímo a na jednom místě,“ řekl předseda ESPN Jimmy Pitaro.
Mediální společnosti, včetně Paramount Global, Comcast (NASDAQ:CMCSA) a Disney, zdvojnásobují své investice do sportovního obsahu, aby omezily odchod předplatitelů, zvýšily jejich zapojení a posílily své reklamou podporované služby na konkurenčním trhu.
– Společnost Walt Disney v úterý oznámila, že její nová streamovací služba se bude jmenovat ESPN a bude stát 29,99 dolarů měsíčně. Mediální společnost se tímto krokem snaží oslovit sportovní fanoušky, kteří nikdy neměli předplacenou tradiční televizi.
Nová služba, jejíž spuštění je plánováno na podzim tohoto roku, bude poskytovat přístup ke všem sítím ESPN, včetně profesionálních a univerzitních fotbalových a basketbalových zápasů.
„Fanouškům poskytujeme vše, co ESPN nabízí, přímo a na jednom místě,“ řekl předseda ESPN Jimmy Pitaro.
Mediální společnosti, včetně Paramount Global, Comcast a Disney, zdvojnásobují své investice do sportovního obsahu, aby omezily odchod předplatitelů, zvýšily jejich zapojení a posílily své reklamou podporované služby na konkurenčním trhu.