Akcie čínských automobilek, jako jsou BYD (SZ:002594), Nio (NYSE:NIO) a Geely, v pondělí prudce klesly poté, co lídr odvětví BYD nabídl nové pobídky na více než 20 modelů a generální ředitel Great Wall Motors varoval, že největší automobilový průmysl na světě je v nezdravém stavu.
Akcie společnosti BYD Co Ltd (OTC:BYDDY) kótované na hongkongské burze uzavřely o 8,6 % níže, zatímco akcie společnosti Geely Auto (HK:0175) klesly o 9,5 %. Ostatní akcie, jako například Nio a Leapmotor (HK:9863), uzavřely o 3 % až 8,5 % níže.
Cenová válka na největším automobilovém trhu světa, která trvá již několik let, se pouze dále zostřuje, přičemž automobilky pokračují ve snižování cen a nabízejí zdarma funkce, které byly dříve považovány za prémiové, jako je například inteligentní asistované řízení.
Čínský gigant v oblasti elektromobilů BYD o víkendu oznámil novou sérii dotací a pobídek pro více než 20 modelů, díky nimž se snížila počáteční cena jeho nejlevnějšího modelu, hatchbacku Seagull poháněného čistě na baterie, na 55 800 juanů (7 765 USD).
Zákazníci musí za dotace odevzdat své staré vozy, sdělil agentuře Reuters pracovník zákaznického servisu. Geely v pondělí následovalo s podobnými pobídkami.
V pátek Wei Jianjun, předseda představenstva Great Wall Motor, varoval, že čínský automobilový průmysl má svého vlastního „Evergrande (HK:3333)“, čímž narážel na zadluženého developera, který se stal středobodem likvidní krize v čínském realitním sektoru.
„Evergrande v automobilovém průmyslu již existuje, ale zatím se nezhroutil,“ řekl v rozhovoru pro Sina (BitStamp:SINA) Finance.
Chcete využít této příležitosti?
Akcie čínských automobilek, jako jsou BYD , Nio a Geely, v pondělí prudce klesly poté, co lídr odvětví BYD nabídl nové pobídky na více než 20 modelů a generální ředitel Great Wall Motors varoval, že největší automobilový průmysl na světě je v nezdravém stavu.
Akcie společnosti BYD Co Ltd kótované na hongkongské burze uzavřely o 8,6 % níže, zatímco akcie společnosti Geely Auto klesly o 9,5 %. Ostatní akcie, jako například Nio a Leapmotor , uzavřely o 3 % až 8,5 % níže.
Cenová válka na největším automobilovém trhu světa, která trvá již několik let, se pouze dále zostřuje, přičemž automobilky pokračují ve snižování cen a nabízejí zdarma funkce, které byly dříve považovány za prémiové, jako je například inteligentní asistované řízení.
Čínský gigant v oblasti elektromobilů BYD o víkendu oznámil novou sérii dotací a pobídek pro více než 20 modelů, díky nimž se snížila počáteční cena jeho nejlevnějšího modelu, hatchbacku Seagull poháněného čistě na baterie, na 55 800 juanů .
Zákazníci musí za dotace odevzdat své staré vozy, sdělil agentuře Reuters pracovník zákaznického servisu. Geely v pondělí následovalo s podobnými pobídkami.
V pátek Wei Jianjun, předseda představenstva Great Wall Motor, varoval, že čínský automobilový průmysl má svého vlastního „Evergrande “, čímž narážel na zadluženého developera, který se stal středobodem likvidní krize v čínském realitním sektoru.
„Evergrande v automobilovém průmyslu již existuje, ale zatím se nezhroutil,“ řekl v rozhovoru pro Sina Finance. Chcete využít této příležitosti?