Netflix ve středu oznámil, že jeho službu financovanou reklamou využívá 94 milionů předplatitelů, což je nárůst oproti 70 milionům v listopadu, protože levnější tarif tohoto giganta v oblasti streamování videa se těší silné podpoře v době globální ekonomické nejistoty.
S více než 300 miliony zákazníků po celém světě zaznamenává Netflix (NASDAQ:NFLX) silné výdaje ve všech úrovních streamování a v dubnu uvedl, že nezaznamenává žádné významné změny ve spotřebitelských výdajích.
Tyto komentáře uklidnily obavy investorů, že ekonomická nejistota způsobená změnou obchodní politiky USA přiměje spotřebitele omezit volitelné výdaje na streamovací služby.
Netflix minulý měsíc uvedl, že tarif s reklamami tvořil 55 % nových registrací v zemích, kde je k dispozici.
Aby přilákal více globálních uživatelů, Netflix na začátku tohoto roku zavedl vylepšené jazykové možnosti pro televizní diváky a nabídl více možností dabingu a titulků.

Netflix ve středu oznámil, že jeho službu financovanou reklamou využívá 94 milionů předplatitelů, což je nárůst oproti 70 milionům v listopadu, protože levnější tarif tohoto giganta v oblasti streamování videa se těší silné podpoře v době globální ekonomické nejistoty.
S více než 300 miliony zákazníků po celém světě zaznamenává Netflix silné výdaje ve všech úrovních streamování a v dubnu uvedl, že nezaznamenává žádné významné změny ve spotřebitelských výdajích.
Tyto komentáře uklidnily obavy investorů, že ekonomická nejistota způsobená změnou obchodní politiky USA přiměje spotřebitele omezit volitelné výdaje na streamovací služby.
Netflix minulý měsíc uvedl, že tarif s reklamami tvořil 55 % nových registrací v zemích, kde je k dispozici.
Aby přilákal více globálních uživatelů, Netflix na začátku tohoto roku zavedl vylepšené jazykové možnosti pro televizní diváky a nabídl více možností dabingu a titulků.