Německá sportovní značka Puma (OTC:PMMAF) snížila množství zboží, které dodává do Spojených států z Číny, aby přizpůsobila svůj dodavatelský řetězec clům, a mohla by zvýšit ceny v USA, uvedl ve čtvrtek finanční ředitel společnosti.
Puma se nachází v přechodném období, když minulý měsíc vyměnila svého generálního ředitele po sérii varování o poklesu zisku, protože společnost se potýkala s problémy s udržením růstu tržeb a ztratila podíl na trhu ve prospěch konkurenta Adidas (OTC:ADDYY).
Novým generálním ředitelem byl jmenován bývalý obchodní ředitel Adidasu Arthur Hoeld, který se funkce ujme 1. července.
Puma oznámila tržby za první čtvrtletí ve výši 2,08 miliardy eur (2,35 miliardy dolarů), což představuje nárůst o 0,1 % oproti prvnímu čtvrtletí loňského roku a mírně lepší výsledek než průměrný odhad analytiků ve výši 2,04 miliardy eur.
Společnost potvrdila svůj výhled na rok 2025 bez zahrnutí dopadu amerických cel, což pomohlo akciím k 8% růstu do 10:20 GMT. Od začátku roku však akcie stále klesají o 43 %.
Německá sportovní značka Puma snížila množství zboží, které dodává do Spojených států z Číny, aby přizpůsobila svůj dodavatelský řetězec clům, a mohla by zvýšit ceny v USA, uvedl ve čtvrtek finanční ředitel společnosti.
Puma se nachází v přechodném období, když minulý měsíc vyměnila svého generálního ředitele po sérii varování o poklesu zisku, protože společnost se potýkala s problémy s udržením růstu tržeb a ztratila podíl na trhu ve prospěch konkurenta Adidas .
Novým generálním ředitelem byl jmenován bývalý obchodní ředitel Adidasu Arthur Hoeld, který se funkce ujme 1. července.
Puma oznámila tržby za první čtvrtletí ve výši 2,08 miliardy eur , což představuje nárůst o 0,1 % oproti prvnímu čtvrtletí loňského roku a mírně lepší výsledek než průměrný odhad analytiků ve výši 2,04 miliardy eur.
Společnost potvrdila svůj výhled na rok 2025 bez zahrnutí dopadu amerických cel, což pomohlo akciím k 8% růstu do 10:20 GMT. Od začátku roku však akcie stále klesají o 43 %.