Alphabet’s YouTube najal dlouholetého manažera Walt Disney (NYSE:DIS) Justina Connollyho, aby se stal globálním ředitelem pro média a sport, oznámila společnost ve čtvrtek, když se videoplatforma dále rozšiřuje do oblasti sportu a tradičních médií.
Connolly bude řídit vztahy platformy s významnými mediálními společnostmi a bude také zodpovědný za rostoucí portfolio živých sportovních přenosů společnosti, uvedl zdroj obeznámený s touto záležitostí.
Populární platforma pro sdílení videí se v posledních letech agresivně zaměřuje na živé sportovní přenosy, kde konkuruje společnostem jako Netflix (NASDAQ:NFLX) a Amazon (NASDAQ:AMZN), aby využila své obrovské uživatelské základny a velkého sportovního publika.
YouTube podepsal v roce 2022 smlouvu na streamování NFL v hodnotě 14 miliard dolarů, která mu umožní streamovat velké fotbalové zápasy, zatímco Amazon a další mediální firmy se také snažily zajistit si velké smlouvy na streamování sportovních přenosů.
Alphabet’s YouTube najal dlouholetého manažera Walt Disney Justina Connollyho, aby se stal globálním ředitelem pro média a sport, oznámila společnost ve čtvrtek, když se videoplatforma dále rozšiřuje do oblasti sportu a tradičních médií.
Connolly bude řídit vztahy platformy s významnými mediálními společnostmi a bude také zodpovědný za rostoucí portfolio živých sportovních přenosů společnosti, uvedl zdroj obeznámený s touto záležitostí.
Populární platforma pro sdílení videí se v posledních letech agresivně zaměřuje na živé sportovní přenosy, kde konkuruje společnostem jako Netflix a Amazon , aby využila své obrovské uživatelské základny a velkého sportovního publika.
YouTube podepsal v roce 2022 smlouvu na streamování NFL v hodnotě 14 miliard dolarů, která mu umožní streamovat velké fotbalové zápasy, zatímco Amazon a další mediální firmy se také snažily zajistit si velké smlouvy na streamování sportovních přenosů.