NEW YORK (Reuters) – Společnost Danone tento týden uvedla na trh nový proteinový koktejl pod značkou jogurtů Oikos, protože její konkurenti Fairlife a Chobani, kteří nabízejí podobné produkty, si získávají popularitu u spotřebitelů a lidí užívajících léky na hubnutí, jako je Wegovy.
Společnost se chce dostat na trh s proteinovými koktejly v hodnotě 7 miliard dolarů, uvedl minulý měsíc v rozhovoru Shane Grant, globální zástupce generálního ředitele společnosti Danone.
„Tři čtvrtiny (amerických spotřebitelů) chtějí ve své stravě více bílkovin a GLP-1 tento trend ještě urychlují,“ řekl Grant s odkazem na léky na hubnutí. „Vidíme explozivní růst v mnoha demografických skupinách a při různých příležitostech.“
Danone uvedla, že vývoj koktejlu, jehož cena je 3,69 dolarů, trval asi jeden rok.
NEW YORK – Společnost Danone tento týden uvedla na trh nový proteinový koktejl pod značkou jogurtů Oikos, protože její konkurenti Fairlife a Chobani, kteří nabízejí podobné produkty, si získávají popularitu u spotřebitelů a lidí užívajících léky na hubnutí, jako je Wegovy.
Společnost se chce dostat na trh s proteinovými koktejly v hodnotě 7 miliard dolarů, uvedl minulý měsíc v rozhovoru Shane Grant, globální zástupce generálního ředitele společnosti Danone.
„Tři čtvrtiny chtějí ve své stravě více bílkovin a GLP-1 tento trend ještě urychlují,“ řekl Grant s odkazem na léky na hubnutí. „Vidíme explozivní růst v mnoha demografických skupinách a při různých příležitostech.“
Danone uvedla, že vývoj koktejlu, jehož cena je 3,69 dolarů, trval asi jeden rok.