Akcie polského módního řetězce LPP (WA:LPPP) ve čtvrtek vzrostly o více než 3 % poté, co společnost oznámila meziroční nárůst tržeb v 1. čtvrtletí o 15 %, který byl tažen růstem online i tradičních prodejních kanálů, přičemž největší podíl měl Sinsay.
Tržby za čtvrtletí končící 30. dubnem dosáhly 4,95 miliardy PLN, což je nárůst oproti 4,31 miliardy PLN v předchozím roce. Tržby v kamenných prodejnách vzrostly o 19,9 % díky otevření 136 nových prodejen a 4,3% nárůstu tržeb na srovnatelných prodejnách.
Online tržby vzrostly o 25,1 % na 1,45 miliardy PLN, což představuje 29,2 % celkových tržeb, ve srovnání s 26,9 % v předchozím roce.
Sinsay zaznamenal tržby ve výši 2,75 miliardy PLN, což představuje nárůst o 30,8 % a největší podíl mezi pěti značkami LPP.
Akcie polského módního řetězce LPP ve čtvrtek vzrostly o více než 3 % poté, co společnost oznámila meziroční nárůst tržeb v 1. čtvrtletí o 15 %, který byl tažen růstem online i tradičních prodejních kanálů, přičemž největší podíl měl Sinsay.
Tržby za čtvrtletí končící 30. dubnem dosáhly 4,95 miliardy PLN, což je nárůst oproti 4,31 miliardy PLN v předchozím roce. Tržby v kamenných prodejnách vzrostly o 19,9 % díky otevření 136 nových prodejen a 4,3% nárůstu tržeb na srovnatelných prodejnách.
Online tržby vzrostly o 25,1 % na 1,45 miliardy PLN, což představuje 29,2 % celkových tržeb, ve srovnání s 26,9 % v předchozím roce.
Sinsay zaznamenal tržby ve výši 2,75 miliardy PLN, což představuje nárůst o 30,8 % a největší podíl mezi pěti značkami LPP.