Mission Produce, Inc. (NASDAQ:AVO), přední světová společnost zabývající se produkcí avokáda, oznámila výsledky za druhé čtvrtletí fiskálního roku, které překonaly očekávání analytiků, a akcie společnosti v pátek vzrostly o 3,9 %.
Společnost vykázala upravený zisk na akcii ve výši 0,12 USD, čímž překonala konsensuální odhad 0,08 USD. Tržby za čtvrtletí vzrostly meziročně o 28 % na 380,3 milionu USD, což výrazně překonalo odhady analytiků ve výši 269,5 milionu USD.
Společnost Mission Produce dosáhla rekordních tržeb za druhé fiskální čtvrtletí, a to především díky segmentu marketingu a distribuce. Průměrné prodejní ceny avokáda na jednotku vzrostly o 26 %, zatímco objemy zůstaly ve srovnání se stejným obdobím loňského roku beze změny.
„Dosáhli jsme rekordních tržeb za druhé čtvrtletí a lepší než očekávané upravené EBITDA,“ uvedl generální ředitel Steve Barnard. „Naše obchodní týmy úspěšně zvládly typické sezónní výzvy v oblasti dodávek díky využití naší špičkové globální sítě dodavatelů, aby splnily závazky vůči zákazníkům.“
Mission Produce, Inc. , přední světová společnost zabývající se produkcí avokáda, oznámila výsledky za druhé čtvrtletí fiskálního roku, které překonaly očekávání analytiků, a akcie společnosti v pátek vzrostly o 3,9 %.
Společnost vykázala upravený zisk na akcii ve výši 0,12 USD, čímž překonala konsensuální odhad 0,08 USD. Tržby za čtvrtletí vzrostly meziročně o 28 % na 380,3 milionu USD, což výrazně překonalo odhady analytiků ve výši 269,5 milionu USD.
Společnost Mission Produce dosáhla rekordních tržeb za druhé fiskální čtvrtletí, a to především díky segmentu marketingu a distribuce. Průměrné prodejní ceny avokáda na jednotku vzrostly o 26 %, zatímco objemy zůstaly ve srovnání se stejným obdobím loňského roku beze změny.
„Dosáhli jsme rekordních tržeb za druhé čtvrtletí a lepší než očekávané upravené EBITDA,“ uvedl generální ředitel Steve Barnard. „Naše obchodní týmy úspěšně zvládly typické sezónní výzvy v oblasti dodávek díky využití naší špičkové globální sítě dodavatelů, aby splnily závazky vůči zákazníkům.“