Společnost L’Oréal (EPA:OREP) ve středu oznámila partnerství se společností Nvidia (NASDAQ:NVDA) s cílem rozšířit své kapacity v oblasti umělé inteligence do několika oblastí, včetně reklam generovaných umělou inteligencí a doporučení produktů.
Francouzská kosmetická společnost a její partnerská síť budou implementovat platformu AI Enterprise společnosti Nvidia, která nabízí sadu mikroslužeb pro správu aplikací umělé inteligence.
Cílem této technologie je podle marketingové ředitelky L’Oréal Asmity Dubeyové zrychlit, zpřesnit a zabezpečit systémy AI společnosti L’Oréal.
„Nyní je čas na rozšíření,“ uvedla Dubeyová s poukazem na to, že AI rychle mění spotřebitelské prostředí. „Hledání produktů se mění. Nakupování se mění. Loajalita se mění. S AI se mění tolik věcí.“
Finanční podmínky dohody společnosti nezveřejnily.
Společnost L’Oréal ve středu oznámila partnerství se společností Nvidia s cílem rozšířit své kapacity v oblasti umělé inteligence do několika oblastí, včetně reklam generovaných umělou inteligencí a doporučení produktů.
Francouzská kosmetická společnost a její partnerská síť budou implementovat platformu AI Enterprise společnosti Nvidia, která nabízí sadu mikroslužeb pro správu aplikací umělé inteligence.
Cílem této technologie je podle marketingové ředitelky L’Oréal Asmity Dubeyové zrychlit, zpřesnit a zabezpečit systémy AI společnosti L’Oréal.
„Nyní je čas na rozšíření,“ uvedla Dubeyová s poukazem na to, že AI rychle mění spotřebitelské prostředí. „Hledání produktů se mění. Nakupování se mění. Loajalita se mění. S AI se mění tolik věcí.“
Finanční podmínky dohody společnosti nezveřejnily.