Společnost Eli Lilly uvedla, že reakce na její úspěšný lék Mounjaro byla v Indii „pozitivní“, a dodala, že se zaměří na uspokojení poptávky po tomto léku v nejlidnatější zemi světa.
Americká společnost Lilly v březnu letošního roku porazila svého konkurenta Novo Nordisk a uvedla na indický trh svůj lék na cukrovku a hubnutí, který se potýká s rostoucí zátěží nemocí mezi 1,4 miliardou obyvatel.
Podle údajů výzkumné společnosti PharmaTrac se v Indii prodalo více než 81 570 jednotek přípravku Mounjaro v celkové hodnotě přibližně 239,4 milionu rupií
Díky své ceně pro masový trh by se Mounjaro mohl stát základem léčby obezity a cukrovky v Indii, uvedla PharmaTrac.
Celosvětová poptávka po přípravku Mounjaro od Lilly a jeho verzi Wegovy od Novo v posledních letech prudce vzrostla, což vedlo dokonce k jeho nedostatku v několika zemích, včetně USA.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky