BofA Securities potvrdila své doporučení „underperform“ pro akcie Hugo Boss (ETR:BOSSn), s cílovou cenou 39 eur. Akcie se momentálně obchodují za 38,01 eura. Mezi hlavní rizika analytici zařazují přetrvávající tlak na zisky, nepříznivé směnné kurzy a slabou spotřebitelskou důvěru.
Ve zprávě ze středy BofA upozorňuje na možná rizika v druhé polovině roku, a to i přes očekávání, že výsledky za druhý kvartál budou zhruba v souladu s trhem. Tržby by podle predikce měly vzrůst o 1,4 % v konstantních měnách, ale o 1,7 % klesnout při započtení kurzového vlivu. Negativní dopad měnových kurzů se odhaduje na 2,9 %.
Provozní zisk EBIT je odhadován na 82 milionů eur, s marží 8,3 %. Hrubá marže by se měla meziročně zlepšit o 10 bazických bodů díky nižším nákladům na dopravu a produkty, avšak bude zatížena promo akcemi a měnovými vlivy.
Očekává se pokles maloobchodních tržeb o 1 % (ve srovnání s poklesem o 4 % v prvním kvartálu), zatímco velkoobchod by měl vzrůst o 4 % po předchozím poklesu o 3 %.
Regionálně analytici počítají s růstem o 2,5 % v EMEA, 2 % v Americe a poklesem o 6 % v Asii, vše v konstantních měnách. Ve srovnání s konkurencí jako Ralph Lauren nebo Tapestry Hugo Boss v některých regionech, zejména v Asii, stále zaostává.
Promo akce zůstávají časté, zejména v USA, kde slevy probíhají každý měsíc tohoto roku. To by mělo představovat negativní dopad na marže ve výši přibližně 60 bazických bodů ve druhém čtvrtletí.

BofA Securities potvrdila své doporučení „underperform“ pro akcie Hugo Boss , s cílovou cenou 39 eur. Akcie se momentálně obchodují za 38,01 eura. Mezi hlavní rizika analytici zařazují přetrvávající tlak na zisky, nepříznivé směnné kurzy a slabou spotřebitelskou důvěru.
Ve zprávě ze středy BofA upozorňuje na možná rizika v druhé polovině roku, a to i přes očekávání, že výsledky za druhý kvartál budou zhruba v souladu s trhem. Tržby by podle predikce měly vzrůst o 1,4 % v konstantních měnách, ale o 1,7 % klesnout při započtení kurzového vlivu. Negativní dopad měnových kurzů se odhaduje na 2,9 %.
Provozní zisk EBIT je odhadován na 82 milionů eur, s marží 8,3 %. Hrubá marže by se měla meziročně zlepšit o 10 bazických bodů díky nižším nákladům na dopravu a produkty, avšak bude zatížena promo akcemi a měnovými vlivy.
Očekává se pokles maloobchodních tržeb o 1 % , zatímco velkoobchod by měl vzrůst o 4 % po předchozím poklesu o 3 %.
Regionálně analytici počítají s růstem o 2,5 % v EMEA, 2 % v Americe a poklesem o 6 % v Asii, vše v konstantních měnách. Ve srovnání s konkurencí jako Ralph Lauren nebo Tapestry Hugo Boss v některých regionech, zejména v Asii, stále zaostává.
Promo akce zůstávají časté, zejména v USA, kde slevy probíhají každý měsíc tohoto roku. To by mělo představovat negativní dopad na marže ve výši přibližně 60 bazických bodů ve druhém čtvrtletí.