Švýcarský potravinářský gigant Nestlé (NSE:NEST) ve středu oznámil, že v letech 2025 až 2028 investuje v Brazílii 7 miliard reais (1,27 miliardy dolarů), což je nárůst oproti 6,3 miliardám reais v předchozím cyklu.
Nestlé expanduje v klíčových kategoriích zaměřených na své tři hlavní komodity a nadále zkoumá potenciál franšíz jako nové obchodní příležitosti.
„Prakticky všechny podniky dosáhly návratnosti investic v souladu s původním plánem,“ řekl agentuře Reuters generální ředitel Nestlé v Brazílii Marcelo Melchior s odkazem na investiční cyklus, který skončil loni.
Brazílie je třetím největším trhem společnosti Nestlé s tržbami kolem 4 miliard švýcarských franků (4,90 miliardy dolarů) v roce 2024, za Spojenými státy a Čínou.
Kromě toho, že se společnost Nestlé nadále zaměřuje na zlepšování dlouhodobé produktivity dodavatelů kávy, kakaa a mléka v Brazílii, podniká také první kroky na trhu franšíz.
V roce 2023 společnost Nestlé získala CRM, mateřskou společnost brazilského prodejce čokolády Kopenhagen.
„Je to nová cesta k růstu a hledáme možnosti, jak ji realizovat. … Možnosti jsou neomezené,“ řekl Melchior. „Mohli bychom to zavést v Nespresso,“ dodal bez dalších podrobností s odkazem na síť kávových značek společnosti Nestlé.
Melchior uvedl, že franšízový model by mohl být nakonec společností Nestlé rozšířen i na mezinárodní úrovni.
Švýcarský potravinářský gigant Nestlé ve středu oznámil, že v letech 2025 až 2028 investuje v Brazílii 7 miliard reais , což je nárůst oproti 6,3 miliardám reais v předchozím cyklu.
Nestlé expanduje v klíčových kategoriích zaměřených na své tři hlavní komodity a nadále zkoumá potenciál franšíz jako nové obchodní příležitosti.
„Prakticky všechny podniky dosáhly návratnosti investic v souladu s původním plánem,“ řekl agentuře Reuters generální ředitel Nestlé v Brazílii Marcelo Melchior s odkazem na investiční cyklus, který skončil loni.
Brazílie je třetím největším trhem společnosti Nestlé s tržbami kolem 4 miliard švýcarských franků v roce 2024, za Spojenými státy a Čínou.
Kromě toho, že se společnost Nestlé nadále zaměřuje na zlepšování dlouhodobé produktivity dodavatelů kávy, kakaa a mléka v Brazílii, podniká také první kroky na trhu franšíz.
V roce 2023 společnost Nestlé získala CRM, mateřskou společnost brazilského prodejce čokolády Kopenhagen.
„Je to nová cesta k růstu a hledáme možnosti, jak ji realizovat. … Možnosti jsou neomezené,“ řekl Melchior. „Mohli bychom to zavést v Nespresso,“ dodal bez dalších podrobností s odkazem na síť kávových značek společnosti Nestlé.
Melchior uvedl, že franšízový model by mohl být nakonec společností Nestlé rozšířen i na mezinárodní úrovni.