Polský módní řetězec LPP ve čtvrtek oznámil meziroční nárůst čistého zisku za první čtvrtletí o 20 % na 334 milionů zlotých
Provozní zisk společnosti vzrostl meziročně o téměř 13 % na 464 milionů zlotých. LPP také zaznamenala zlepšení hrubé marže na 54,0 %, což představuje nárůst o 1,9 procentního bodu ve srovnání s předchozím rokem.
Silné finanční výsledky byly přisouzeny vyššímu srovnatelnému obratu a pokračujícímu růstu online prodejního kanálu společnosti. K nárůstu zisku přispěly také příznivé pohyby směnných kurzů.
V dubnu společnost LPP představila svou strategii na období 2025–2027, která obsahuje ambiciózní plány expanze. Společnost si klade za cíl zdvojnásobit do roku 2027 své roční tržby na 40 miliard zlotých, přičemž značka Sinsay by měla generovat 75 % celkových tržeb skupiny.
V rámci této strategie růstu plánuje LPP výrazně rozšířit svou maloobchodní přítomnost a do konce roku 2027 zvýšit počet prodejen na přibližně 7 500.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky