Renault (EPA:RENA) podle analytiků společnosti Jefferies, kteří navštívili závod ElectriCity v severofrancouzském Douai, zůstává na dobré cestě ke splnění svých provozních a finančních cílů.
Návštěva, kterou hostil finanční ředitel Vincent Piquet a vedení Ampere, potvrdila, že klíčové ukazatele výkonnosti zůstávají nezměněny oproti těm, které byly představeny na dni investorů v listopadu 2023.
Ampere nadále usiluje o dosažení EBIT breakeven v roce 2025, a to díky plánovanému 40% snížení nákladů mezi první a druhou generací elektromobilů segmentu C, jako je Scenic, do roku 2027–28.
Jefferies uvedl, že většina tohoto snížení bude pocházet z nákladů na baterie, které by měly klesnout o 50 %, částečně díky nižším cenám surovin.
Další úspory nákladů zahrnují 25% snížení výdajů na elektrický pohon, 25% snížení nákladů na platformu vozidla, 15% snížení nákladů na komponenty horní části karoserie a další zefektivnění výroby a logistiky, které by měly těžit z brownfieldového charakteru závodu.
Roční výrobní kapacita společnosti Ampere je 400 000 kusů, přičemž cíl pro rok 2028 je 620 000 kusů.
Závod v Douai v současné době vyrábí jedno vozidlo za méně než 10 hodin a do konce roku chce dosáhnout nákladové úrovně východní Evropy.
Renault podle analytiků společnosti Jefferies, kteří navštívili závod ElectriCity v severofrancouzském Douai, zůstává na dobré cestě ke splnění svých provozních a finančních cílů.
Návštěva, kterou hostil finanční ředitel Vincent Piquet a vedení Ampere, potvrdila, že klíčové ukazatele výkonnosti zůstávají nezměněny oproti těm, které byly představeny na dni investorů v listopadu 2023.
Ampere nadále usiluje o dosažení EBIT breakeven v roce 2025, a to díky plánovanému 40% snížení nákladů mezi první a druhou generací elektromobilů segmentu C, jako je Scenic, do roku 2027–28.
Jefferies uvedl, že většina tohoto snížení bude pocházet z nákladů na baterie, které by měly klesnout o 50 %, částečně díky nižším cenám surovin.
Další úspory nákladů zahrnují 25% snížení výdajů na elektrický pohon, 25% snížení nákladů na platformu vozidla, 15% snížení nákladů na komponenty horní části karoserie a další zefektivnění výroby a logistiky, které by měly těžit z brownfieldového charakteru závodu.
Roční výrobní kapacita společnosti Ampere je 400 000 kusů, přičemž cíl pro rok 2028 je 620 000 kusů.
Závod v Douai v současné době vyrábí jedno vozidlo za méně než 10 hodin a do konce roku chce dosáhnout nákladové úrovně východní Evropy.