Tržby společnosti Burberry v prvním čtvrtletí klesly o méně než očekávané 1 %, protože v Americe a Evropě těží z jasnějšího positioning značky opírající se o britské tradice, uvedla luxusní skupina v pátek.
Akcie Burberry
Burberry, známá svými trenčkoty a šátky s kostkovaným vzorem, využívá své britské tradice k získání zpět zákazníků pod vedením generálního ředitele Joshe Schulmana, který převzal vedení přesně před rokem, a společnost uvedla, že její letní kampaně rozšířily její přitažlivost.
„Kolekce „Highgrove“, inspirovaná zahradou soukromé rezidence krále Karla, oslovila luxusní zákazníky, uvedl Schulman, zatímco kolekce „Festival“, založená na hudebních festivalech jako Glastonbury a představující klobouky a boty, byla zaměřena na mladé zákazníky.
Podle společnosti se srovnatelné tržby v Evropě vrátily k růstu, zatímco obchodování v Americe posílilo. Tržby poklesly v Číně a ve zbytku Asie, ale tempo poklesu bylo přibližně poloviční oproti předchozímu čtvrtletí.
„Zlepšení srovnatelných tržeb v prvním čtvrtletí, síla našich klíčových kategorií a nárůst atraktivity značky nás utvrzují v přesvědčení, že jsme na správné cestě,“ uvedl Schulman a dodal, že podzimní kolekce byla „dobře přijata“.
Burberry uvedlo, že zaznamenalo pokles aktivity turistů, ale silnější poptávka ze strany nových a stávajících zákazníků pomohla tento dopad vyrovnat.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky