Čtvrtletní odhady společnosti Coca-Cola překonaly očekávání, uvedla společnost v úterý, a to díky vyšším cenám, i když objemy na klíčových trzích poklesly. Společnost zároveň oznámila, že v USA uvede na trh kolu vyrobenou z třtinového cukru.
Vyšší ceny kompenzovaly pokles objemů, které po 2% růstu v předchozích dvou čtvrtletích poklesly o 1 %, a to především kvůli poklesu na klíčových trzích, jako je Mexiko a Indie, a také u značky Coca-Cola (NYSE:KO) v USA. Bez zahrnutí mimořádných položek společnost vydělala 87 centů na akcii, čímž překonala odhady ve výši 83 centů.
Poptávka po drahých limonádách zůstala v posledních čtvrtletích nestabilní, zejména v bohatších zemích, kde se spotřebitelé s nižšími příjmy stávají cenově citlivějšími.
Potravinářské společnosti hledají zdravější náhražky v reakci na kampaň ministra zdravotnictví Roberta F. Kennedyho Jr. „Make America Healthy Again“ (Udělejme Ameriku znovu zdravou). Minulý týden prezident Donald Trump oznámil, že Coca-Cola souhlasila s používáním pravého třtinového cukru v USA.
Coca-Cola hodlá využít „všechny dostupné možnosti slazení“, kde je poptávka ze strany spotřebitelů, uvedl generální ředitel James Quincey v konferenčním hovoru po zveřejnění výsledků. Společnost uvedla, že takový produkt by „doplnil“ její stávající produkty.
Konkurenční společnost PepsiCo (NASDAQ:PEP), která minulý týden překonala odhady čtvrtletních zisků, rovněž uvedla, že bude používat přírodní ingredience, pokud to spotřebitelé budou požadovat.
Coca-Cola již prodává colu vyrobenou z třtinového cukru na jiných trzích, včetně Mexika, a některé americké obchody s potravinami nabízejí skleněné láhve s colou s třtinovým cukrem označenou jako „mexická“ cola.
Čtvrtletní odhady společnosti Coca-Cola překonaly očekávání, uvedla společnost v úterý, a to díky vyšším cenám, i když objemy na klíčových trzích poklesly. Společnost zároveň oznámila, že v USA uvede na trh kolu vyrobenou z třtinového cukru.
Vyšší ceny kompenzovaly pokles objemů, které po 2% růstu v předchozích dvou čtvrtletích poklesly o 1 %, a to především kvůli poklesu na klíčových trzích, jako je Mexiko a Indie, a také u značky Coca-Cola v USA. Bez zahrnutí mimořádných položek společnost vydělala 87 centů na akcii, čímž překonala odhady ve výši 83 centů.
Poptávka po drahých limonádách zůstala v posledních čtvrtletích nestabilní, zejména v bohatších zemích, kde se spotřebitelé s nižšími příjmy stávají cenově citlivějšími.
Potravinářské společnosti hledají zdravější náhražky v reakci na kampaň ministra zdravotnictví Roberta F. Kennedyho Jr. „Make America Healthy Again“ . Minulý týden prezident Donald Trump oznámil, že Coca-Cola souhlasila s používáním pravého třtinového cukru v USA.
Coca-Cola hodlá využít „všechny dostupné možnosti slazení“, kde je poptávka ze strany spotřebitelů, uvedl generální ředitel James Quincey v konferenčním hovoru po zveřejnění výsledků. Společnost uvedla, že takový produkt by „doplnil“ její stávající produkty.
Konkurenční společnost PepsiCo , která minulý týden překonala odhady čtvrtletních zisků, rovněž uvedla, že bude používat přírodní ingredience, pokud to spotřebitelé budou požadovat.
Coca-Cola již prodává colu vyrobenou z třtinového cukru na jiných trzích, včetně Mexika, a některé americké obchody s potravinami nabízejí skleněné láhve s colou s třtinovým cukrem označenou jako „mexická“ cola.