Coca-Cola v úterý překonala odhady Wall Streetu ohledně tržeb a zisku za druhé čtvrtletí, protože tento nápojový gigant těžil z odolné poptávky po nápojích bez cukru a vyšších cen svých limonád.
Společnost oznámila, že plánuje uvést na trh produkty vyrobené z amerického třtinového cukru pod svou ochrannou známkou Coca-Cola
Potravinářské společnosti představily plány na změny složení svých výrobků a zařazení zdravějších náhražek v rámci kampaně ministra zdravotnictví Roberta F. Kennedyho Jr. „Make America Healthy Again“
Ceny ve druhém čtvrtletí vzrostly celkově o 6 % po 5% nárůstu v předchozím čtvrtletí, a to zejména díky růstu na některých inflačních trzích.
Celkový objem prodeje klesl o 1 % ve srovnání s 2% nárůstem v předchozím tříměsíčním období.
Coca-Cola Zero Sugar zaznamenala nárůst o 14 % díky růstu ve všech regionech.
Srovnatelné tržby společnosti vzrostly o 2,5 % na 12,62 miliardy dolarů. Analytici podle údajů LSEG očekávali v průměru 12,54 miliardy dolarů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky