Federální úřad pro letectví (FAA) nedokázal vyřešit přetrvávající problémy s údržbou společnosti SkyWest (NASDAQ:SKYW) Airlines, které podle inspektorů mohly přispět k nehodě, uvedla ve čtvrtek vládní zpráva.
SkyWest je největší regionální letecká společnost v USA a provozuje lety pro United Airlines, Delta Air Lines (NYSE:DAL), American Airlines (NASDAQ:AAL) a Alaska Airlines.
Audit Úřadu generálního inspektora Ministerstva dopravy uvedl, že bezpečnostní inspektoři FAA nebyli schopni plně vyřešit problémy související s postupy údržby SkyWest při návratu do provozu na dálku po dobu více než čtyř let.
Podle této praxe zavedené v roce 2018 centrálně umístění dispečeři údržby v sídle SkyWest v Utahu dohlížejí na mechaniky SkyWest nebo smluvní mechaniky provádějící údržbu v místě, kde se letadlo nachází, uvádí zpráva.
Audit uvedl, že inspektoři FAA zjistili, že SkyWest „nevhodně odkládal údržbu položek minimálního vybavení, vysílal letadla na lety bez požadovaných kontrol a využíval piloty k provádění údržbářských úkolů, které nebyly schváleny v údržbářských manuálech SkyWest“.
Společnost SkyWest uvedla, že je odhodlána dodržovat nejvyšší standardy bezpečnosti a souladu ve všech aspektech své činnosti. Uvedla také, že přijala řadu opatření, aby pomohla FAA „identifikovat a vyřešit jakékoli problémy v našich procesech a lépe tak podpořit bezpečnostní snahy SkyWest“.
Od roku 2021 FAA pracuje na řešení 32 problémů ve společnosti SkyWest. Zpráva uvádí, že v době analýzy generálního inspektora FAA vyřešila 26 problémů, ale nadále přetrvávaly neshody s postupy SkyWestu v oblasti údržby při návratu do provozu na dálku.
Federální úřad pro letectví nedokázal vyřešit přetrvávající problémy s údržbou společnosti SkyWest Airlines, které podle inspektorů mohly přispět k nehodě, uvedla ve čtvrtek vládní zpráva.
SkyWest je největší regionální letecká společnost v USA a provozuje lety pro United Airlines, Delta Air Lines , American Airlines a Alaska Airlines.
Audit Úřadu generálního inspektora Ministerstva dopravy uvedl, že bezpečnostní inspektoři FAA nebyli schopni plně vyřešit problémy související s postupy údržby SkyWest při návratu do provozu na dálku po dobu více než čtyř let.
Podle této praxe zavedené v roce 2018 centrálně umístění dispečeři údržby v sídle SkyWest v Utahu dohlížejí na mechaniky SkyWest nebo smluvní mechaniky provádějící údržbu v místě, kde se letadlo nachází, uvádí zpráva.
Audit uvedl, že inspektoři FAA zjistili, že SkyWest „nevhodně odkládal údržbu položek minimálního vybavení, vysílal letadla na lety bez požadovaných kontrol a využíval piloty k provádění údržbářských úkolů, které nebyly schváleny v údržbářských manuálech SkyWest“.
Společnost SkyWest uvedla, že je odhodlána dodržovat nejvyšší standardy bezpečnosti a souladu ve všech aspektech své činnosti. Uvedla také, že přijala řadu opatření, aby pomohla FAA „identifikovat a vyřešit jakékoli problémy v našich procesech a lépe tak podpořit bezpečnostní snahy SkyWest“.
Od roku 2021 FAA pracuje na řešení 32 problémů ve společnosti SkyWest. Zpráva uvádí, že v době analýzy generálního inspektora FAA vyřešila 26 problémů, ale nadále přetrvávaly neshody s postupy SkyWestu v oblasti údržby při návratu do provozu na dálku.