Společnost JDE Peet’s, která se zabývá výrobou kávy a čaje, v úterý představila novou strategii, jejímž cílem je zjednodušit portfolio a organizační model pod vedením nového generálního ředitele.
Skupina, která prodává kávu, čaj a horkou čokoládu pod více než 50 značkami po celém světě, si klade za cíl dosáhnout čistých úspor produktivity ve výši 500 milionů eur
„Naše strategie ‚Reignite the Amazing‘ je založena na značkách a soustředí se na tři velké sázky: Peet’s, L’OR a strategicky vybranou sadu deseti ikonických značek vedených Jacobsem,“ uvedl ve svém prohlášení před investorským dnem společnosti generální ředitel Rafael Oliveira, který tuto funkci převzal na konci roku 2024.
Společnost JDE Peet’s uvedla, že „velké sázky“ byly vybrány kvůli jejich schopnosti uspokojit současné i nové potřeby spotřebitelů a podpořit dlouhodobý růst a relevanci na trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky