Roku ve čtvrtek překonal odhady Wall Streetu ohledně tržeb za druhé čtvrtletí, k čemuž mu pomohla rostoucí uživatelská základna a prodej reklamy.
Analytici očekávají, že připojená televize bude v příštích třech až pěti letech jedním z nejrychleji rostoucích reklamních médií, protože reklamní rozpočty se přesouvají z lineární televize ke streamování, přičemž Roku (NASDAQ:ROKU) bude díky své vedoucí pozici a zapojení hlavním beneficientem.
V červnu společnost Roku oznámila reklamní partnerství s Amazon.com (NASDAQ:AMZN), které inzerentům poskytuje přístup k největší autentizované síti připojených televizí v USA s celkovým dosahem 80 milionů amerických domácností prostřednictvím platformy Amazon.
„Strategické zaměření společnosti Roku na zlepšování uživatelské zkušenosti se vyplácí, když se Roku Channel stal druhou nejvyužívanější aplikací na platformě a operační systém Roku TV získal téměř 40 % podílu na prodeji televizorů v USA,“ uvedl Kenneth Leon, ředitel pro výzkum akcií ve společnosti CFRA.
Společnost vykázala za čtvrtletí tržby ve výši 1,11 miliardy dolarů, zatímco analytici podle údajů LSEG odhadovali v průměru 1,07 miliardy dolarů.
Segment platformy Roku, který zahrnuje příjmy z reklamy a předplatného, vzrostl v tomto čtvrtletí o 18 % na 975 milionů dolarů, a to díky videoreklamě a akvizici společnosti Frndly.

Roku ve čtvrtek překonal odhady Wall Streetu ohledně tržeb za druhé čtvrtletí, k čemuž mu pomohla rostoucí uživatelská základna a prodej reklamy.
Analytici očekávají, že připojená televize bude v příštích třech až pěti letech jedním z nejrychleji rostoucích reklamních médií, protože reklamní rozpočty se přesouvají z lineární televize ke streamování, přičemž Roku bude díky své vedoucí pozici a zapojení hlavním beneficientem.
V červnu společnost Roku oznámila reklamní partnerství s Amazon.com , které inzerentům poskytuje přístup k největší autentizované síti připojených televizí v USA s celkovým dosahem 80 milionů amerických domácností prostřednictvím platformy Amazon.
„Strategické zaměření společnosti Roku na zlepšování uživatelské zkušenosti se vyplácí, když se Roku Channel stal druhou nejvyužívanější aplikací na platformě a operační systém Roku TV získal téměř 40 % podílu na prodeji televizorů v USA,“ uvedl Kenneth Leon, ředitel pro výzkum akcií ve společnosti CFRA.
Společnost vykázala za čtvrtletí tržby ve výši 1,11 miliardy dolarů, zatímco analytici podle údajů LSEG odhadovali v průměru 1,07 miliardy dolarů.
Segment platformy Roku, který zahrnuje příjmy z reklamy a předplatného, vzrostl v tomto čtvrtletí o 18 % na 975 milionů dolarů, a to díky videoreklamě a akvizici společnosti Frndly.