Společnost Moncler zaznamenala v první polovině roku mírný nárůst tržeb, a to i přes náročné globální podmínky charakterizované poklesem turistického ruchu a oslabením spotřebitelské poptávky na klíčových trzích.
Tržby skupiny dosáhly za šest měsíců do 30. června 1,23 miliardy eur, což při konstantním směnném kurzu (cFX) představuje nárůst o 1 %, přičemž tržby hlavní značky Moncler také mírně vzrostly o 1 % cFX na 1,04 miliardy eur.
Tržby Stone Island poklesly o 1 % cFX na 186,7 milionu eur, i když značka ve druhém čtvrtletí zaznamenala 6% nárůst.
Tržby značky Moncler ve druhém čtvrtletí poklesly o 2 % cFX, což bylo ovlivněno zpomalením v kanálu Direct-to-Consumer (DTC), zejména v regionu EMEA a Japonsku.
Společnost Moncler zaznamenala v první polovině roku mírný nárůst tržeb, a to i přes náročné globální podmínky charakterizované poklesem turistického ruchu a oslabením spotřebitelské poptávky na klíčových trzích.
Tržby skupiny dosáhly za šest měsíců do 30. června 1,23 miliardy eur, což při konstantním směnném kurzu představuje nárůst o 1 %, přičemž tržby hlavní značky Moncler také mírně vzrostly o 1 % cFX na 1,04 miliardy eur.
Tržby Stone Island poklesly o 1 % cFX na 186,7 milionu eur, i když značka ve druhém čtvrtletí zaznamenala 6% nárůst.
Tržby značky Moncler ve druhém čtvrtletí poklesly o 2 % cFX, což bylo ovlivněno zpomalením v kanálu Direct-to-Consumer , zejména v regionu EMEA a Japonsku.