-Výrobce mýdla Dove, společnost Unilever (LON:ULVR), ve čtvrtek překonal prognózy růstu tržeb za druhé čtvrtletí, a to díky silné poptávce v oblasti zmrzliny, kterou v rámci probíhající reorganizace ještě v tomto roce vyčlení do samostatné společnosti.
Společnost uvedla, že odštěpení zmrzliny je naplánováno na polovinu listopadu. Unilever si ponechá méně než 20% podíl v divizi s názvem The Magnum Ice Cream Company po dobu až pěti let.
Základní tržby zmrzliny vzrostly ve druhém čtvrtletí o 7,1 % a staly se nejrychleji rostoucí kategorií skupiny. Unilever uvedl jako jeden z hlavních faktorů inovace, jako je například uvedení řady Magnum Utopia.
Unilever také potvrdil, že Peter ter Kulve povede divizi zmrzliny, která zahrnuje stejnojmennou značku a největšího přispěvatele do tržeb Magnum, stejně jako další značky, jako jsou Ben & Jerry’s, Cornetto a Wall’s.
Společnost v uplynulém roce provedla řadu organizačních a provozních změn s cílem řešit neuspokojivé výsledky a zvýšit marže, včetně propouštění a změny generálního ředitele.
Unilever udržel svůj celoroční výhled tržeb beze změny a za tři měsíce končící 30. červnem vykázal růst tržeb o 3,8 %, zatímco analytici očekávali 3,6 %.
Výsledky předčily výsledky konkurentů Procter & Gamble (NYSE:PG) a Nestlé (NSE:NEST), přičemž první z nich varoval před ročními výsledky pod očekáváním a druhý nesplnil cíle pro objem tržeb v prvním pololetí kvůli úsporám spotřebitelů.
Pololetní výsledky společnosti Unilever byly také ovlivněny značkami jako tělové mýdlo Dove, elektrolytický nápoj Liquid I.V. a prací prostředek Wonder Wash. Společnost uvedla, že Evropa a Severní Amerika si vedly dobře.
-Výrobce mýdla Dove, společnost Unilever , ve čtvrtek překonal prognózy růstu tržeb za druhé čtvrtletí, a to díky silné poptávce v oblasti zmrzliny, kterou v rámci probíhající reorganizace ještě v tomto roce vyčlení do samostatné společnosti.
Společnost uvedla, že odštěpení zmrzliny je naplánováno na polovinu listopadu. Unilever si ponechá méně než 20% podíl v divizi s názvem The Magnum Ice Cream Company po dobu až pěti let.
Základní tržby zmrzliny vzrostly ve druhém čtvrtletí o 7,1 % a staly se nejrychleji rostoucí kategorií skupiny. Unilever uvedl jako jeden z hlavních faktorů inovace, jako je například uvedení řady Magnum Utopia.
Unilever také potvrdil, že Peter ter Kulve povede divizi zmrzliny, která zahrnuje stejnojmennou značku a největšího přispěvatele do tržeb Magnum, stejně jako další značky, jako jsou Ben & Jerry’s, Cornetto a Wall’s.
Společnost v uplynulém roce provedla řadu organizačních a provozních změn s cílem řešit neuspokojivé výsledky a zvýšit marže, včetně propouštění a změny generálního ředitele.
Unilever udržel svůj celoroční výhled tržeb beze změny a za tři měsíce končící 30. červnem vykázal růst tržeb o 3,8 %, zatímco analytici očekávali 3,6 %.
Výsledky předčily výsledky konkurentů Procter & Gamble a Nestlé , přičemž první z nich varoval před ročními výsledky pod očekáváním a druhý nesplnil cíle pro objem tržeb v prvním pololetí kvůli úsporám spotřebitelů.
Pololetní výsledky společnosti Unilever byly také ovlivněny značkami jako tělové mýdlo Dove, elektrolytický nápoj Liquid I.V. a prací prostředek Wonder Wash. Společnost uvedla, že Evropa a Severní Amerika si vedly dobře.