Amazon.com rozšíří své firemní programy pro zaměstnance, včetně mzdové struktury a benefitů, na zaměstnance americké firemní sítě supermarketů Whole Foods s cílem lépe integrovat své potravinářské podnikání.
E-commerce gigant ve středu oznámil, že do prosince 2026 plně sjednotí benefity pro všechny zaměstnance v potravinářských jednotkách a že zaměstnanci Whole Foods Market si do té doby zachovají své slevové výhody v obchodech.
Získají také slevový kód, který jim poskytne 10% slevu na zboží Amazonu, a přístup k online portálu Amazonu, který nabízí zaměstnancům v USA slevy na položky jako telefonní tarify, pojištění automobilů, cestování a zábava.
„Jak bylo zaměstnancům sděleno v červnu, zaměstnanci Whole Foods Market přejdou na stejné programy a nabídky jako ostatní zaměstnanci Amazonu… čímž se vytvoří jednotná zkušenost napříč týmy,“ uvedla mluvčí Lauren Snyder.
Tento krok pomůže Amazonu zefektivnit spolupráci mezi divizemi, jako je Whole Foods, síť online a kamenných obchodů s potravinami „Amazon Fresh“ a jeho bezpokladní síť obchodů Amazon Go.
The Wall Street Journal o tomto kroku poprvé informoval ve středu s tím, že zaměstnanci Whole Foods budou mít asi měsíc na to, aby si prostudovali své nové pozice, platy a benefity.
Amazon se stále více zaměřuje na nabídku potravin v USA, rozšiřuje svou službu rychlého doručení Prime o rychle se kazící potraviny a přidává nové města, aby mohl lépe konkurovat maloobchodníkům, jako jsou Walmart a Kroger, a také doručovacím službám, včetně Instacart.
Chcete využít této příležitosti?Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky