Aktivistický investor Ancora Holdings v dopise adresovaném představenstvu CSX (NASDAQ:CSX) zveřejněném v pondělí vyzval železniční společnost, aby usilovala o krátkodobé možnosti fúze nebo vyměnila generálního ředitele Joe Hinrichse.
Aktivistický investor vyzval železniční společnost, aby zvážila možné spojení s BNSF Railway, kterou vlastní Berkshire Hathaway, a Canadian Pacific (NYSE:CP) Kansas City, aby mohla určit nejlepšího partnera pro fúzi.
Varoval, že jakmile Norfolk Southern (NYSE:NSC) a Union Pacific (NYSE:UNP) začnou fungovat jako jednotná transkontinentální síť, CSX utrpí největší ztráty.
„Pokud se nepodaří dohodu uzavřít, předpokládáme, že nebudeme muset vést proxy contest, abychom zajistili, že pana Hinrichse nahradí kvalifikovaný provozovatel,“ uvedl aktivistický investor.
Ancora kritizovala CSX za to, že se na začátku tohoto roku nepokusila o spolupráci s Union Pacific. Rovněž argumentovala, že regulační orgány mohou považovat za snazší posoudit více fúzí železničních společností současně.
„Prioritou by mělo být také dosáhnout výsledku co nejdříve během pro-podnikatelské Trumpovy administrativy,“ uvedla.
„Akcionáři si nemohou dovolit další chyby, protože CSX se snaží dohnat ztrátu v závodě o konsolidaci železniční dopravy,“ dodal Ancora.
Chcete využít této příležitosti?
CSX agentuře Reuters sdělila, že vítá příležitosti ke zvýšení hodnoty pro akcionáře a oceňuje připomínky investorů.
Bratrstvo železničních signalistů, které zastupuje více než 1 200 zaměstnanců CSX, vyzvalo zainteresované strany, aby odmítly jakýkoli plán, který upřednostňuje rychlé zisky před dlouhodobou bezpečností a službami.
Aktivistický investor Ancora Holdings v dopise adresovaném představenstvu CSX zveřejněném v pondělí vyzval železniční společnost, aby usilovala o krátkodobé možnosti fúze nebo vyměnila generálního ředitele Joe Hinrichse.
Aktivistický investor vyzval železniční společnost, aby zvážila možné spojení s BNSF Railway, kterou vlastní Berkshire Hathaway, a Canadian Pacific Kansas City, aby mohla určit nejlepšího partnera pro fúzi.
Varoval, že jakmile Norfolk Southern a Union Pacific začnou fungovat jako jednotná transkontinentální síť, CSX utrpí největší ztráty.
„Pokud se nepodaří dohodu uzavřít, předpokládáme, že nebudeme muset vést proxy contest, abychom zajistili, že pana Hinrichse nahradí kvalifikovaný provozovatel,“ uvedl aktivistický investor.
Ancora kritizovala CSX za to, že se na začátku tohoto roku nepokusila o spolupráci s Union Pacific. Rovněž argumentovala, že regulační orgány mohou považovat za snazší posoudit více fúzí železničních společností současně.
„Prioritou by mělo být také dosáhnout výsledku co nejdříve během pro-podnikatelské Trumpovy administrativy,“ uvedla.
„Akcionáři si nemohou dovolit další chyby, protože CSX se snaží dohnat ztrátu v závodě o konsolidaci železniční dopravy,“ dodal Ancora. Chcete využít této příležitosti?
CSX agentuře Reuters sdělila, že vítá příležitosti ke zvýšení hodnoty pro akcionáře a oceňuje připomínky investorů.
Bratrstvo železničních signalistů, které zastupuje více než 1 200 zaměstnanců CSX, vyzvalo zainteresované strany, aby odmítly jakýkoli plán, který upřednostňuje rychlé zisky před dlouhodobou bezpečností a službami.