Produkce vozidel BYD v červenci klesla o 0,9 % oproti loňskému roku, čímž skončila 16měsíční růstová série, která katapultovala čínského výrobce automobilů na pozici největšího výrobce elektromobilů na světě.
Společnost BYD (SZ:002594) vyrobila minulý měsíc celosvětově 317 892 elektromobilů a plug-in hybridů, což představuje pokles o 0,9 % a první pokles za více než rok, zatímco prodej mírně vzrostl o 0,6 % na 344 296 vozidel, což je výrazné zpomalení oproti 12% nárůstu v červnu, jak vyplývá z měsíční zprávy pro hongkongskou burzu.
Společnost naposledy zaznamenala pokles výroby v únoru 2024, v souladu s celým odvětvím, a to kvůli načasování čínského lunárního nového roku, který připadl na únor, zatímco v předchozím roce to byl leden. Prodej se v únoru 2024 rovněž snížil.
Společnost BYD, která je největším čínským konkurentem Tesly (NASDAQ:TSLA), zaznamenala ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 rekordní výrobu i prodej, než se letos začala propadat.
Produkce vozidel BYD v červenci klesla o 0,9 % oproti loňskému roku, čímž skončila 16měsíční růstová série, která katapultovala čínského výrobce automobilů na pozici největšího výrobce elektromobilů na světě.
Společnost BYD vyrobila minulý měsíc celosvětově 317 892 elektromobilů a plug-in hybridů, což představuje pokles o 0,9 % a první pokles za více než rok, zatímco prodej mírně vzrostl o 0,6 % na 344 296 vozidel, což je výrazné zpomalení oproti 12% nárůstu v červnu, jak vyplývá z měsíční zprávy pro hongkongskou burzu.
Společnost naposledy zaznamenala pokles výroby v únoru 2024, v souladu s celým odvětvím, a to kvůli načasování čínského lunárního nového roku, který připadl na únor, zatímco v předchozím roce to byl leden. Prodej se v únoru 2024 rovněž snížil.
Společnost BYD, která je největším čínským konkurentem Tesly , zaznamenala ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 rekordní výrobu i prodej, než se letos začala propadat.