Paralyzující stávka letušek společnosti Air Canada (TSX:AC) kvůli mzdám a neproplacené práci, která způsobila zrušení tisíců letů, je nejnovější ranou pro systém odměňování v leteckém průmyslu, který plně neplatí letušky za odpracované hodiny.
Odborový svaz, který zastupuje více než 10 000 letušek a stevardů Air Canada, v úterý oznámil, že dosáhl předběžné dohody, která ukončí neplacenou práci, aniž by sdělil další podrobnosti. Analytici tvrdí, že jakékoli zisky by mohly ovlivnit nadcházející vyjednávání o smlouvách v Severní Americe.
Dohoda by také mohla zvýšit strukturální náklady v cyklickém odvětví. Po palivu jsou mzdy největším provozním nákladem leteckých společností.
Čtyřdenní stávka, která uvěznila více než 500 000 cestujících, odráží nepokoje u amerických leteckých dopravců, kde letušky a stevardi nemohou opustit pracoviště, dokud jim to nepovolí Národní mediační rada. Palubní personál leteckých společností American, Southwest a Alaska Airlines však loni odmítl několik smluvních dohod s tím, že neřeší jejich obavy ohledně neplacené práce.
Letušky společnosti United Airlines minulý měsíc zamítly předběžnou kolektivní smlouvu v hodnotě 6 miliard dolarů, která neposkytovala kompenzaci za čas strávený na zemi před a po letech.
Odborová organizace letecké společnosti se sídlem v Chicagu provádí průzkum mezi svými členy před návratem k vyjednávání v prosinci. Společnost United a odborová organizace na žádosti o komentář okamžitě nereagovaly.
Přestože palubní personál dostává zaplaceno za minimální počet hodin, odměna se většinou vyplácí za dobu, kdy je letadlo v pohybu, přičemž se opomíjí důležité úkoly prováděné během nástupu, výstupu a dalších pozemních operací.
Chcete využít této příležitosti?
Paralyzující stávka letušek společnosti Air Canada kvůli mzdám a neproplacené práci, která způsobila zrušení tisíců letů, je nejnovější ranou pro systém odměňování v leteckém průmyslu, který plně neplatí letušky za odpracované hodiny.
Odborový svaz, který zastupuje více než 10 000 letušek a stevardů Air Canada, v úterý oznámil, že dosáhl předběžné dohody, která ukončí neplacenou práci, aniž by sdělil další podrobnosti. Analytici tvrdí, že jakékoli zisky by mohly ovlivnit nadcházející vyjednávání o smlouvách v Severní Americe.
Dohoda by také mohla zvýšit strukturální náklady v cyklickém odvětví. Po palivu jsou mzdy největším provozním nákladem leteckých společností.
Čtyřdenní stávka, která uvěznila více než 500 000 cestujících, odráží nepokoje u amerických leteckých dopravců, kde letušky a stevardi nemohou opustit pracoviště, dokud jim to nepovolí Národní mediační rada. Palubní personál leteckých společností American, Southwest a Alaska Airlines však loni odmítl několik smluvních dohod s tím, že neřeší jejich obavy ohledně neplacené práce.
Letušky společnosti United Airlines minulý měsíc zamítly předběžnou kolektivní smlouvu v hodnotě 6 miliard dolarů, která neposkytovala kompenzaci za čas strávený na zemi před a po letech.
Odborová organizace letecké společnosti se sídlem v Chicagu provádí průzkum mezi svými členy před návratem k vyjednávání v prosinci. Společnost United a odborová organizace na žádosti o komentář okamžitě nereagovaly.
Přestože palubní personál dostává zaplaceno za minimální počet hodin, odměna se většinou vyplácí za dobu, kdy je letadlo v pohybu, přičemž se opomíjí důležité úkoly prováděné během nástupu, výstupu a dalších pozemních operací. Chcete využít této příležitosti?