WASHINGTON (Reuters) – Federální úřad pro letectví (FAA) v pátek oznámil, že plánuje další změny tras pro vrtulníky v blízkosti letiště Ronald Reagan Washington National Airport po srážce regionálního letadla společnosti American Airlines (NASDAQ:AAL) a armádního vrtulníku, ke které došlo 29. ledna a při které zahynulo 67 lidí.
Úředník FAA Nick Fuller na vyšetřovacím jednání Národního úřadu pro bezpečnost dopravy (NTSB) uvedl, že pracovní skupina úřadu plánuje změny na klíčové trase pro vrtulníky v blízkosti letiště Reagan poté, co v březnu zavedla trvalá omezení pro nepodstatné lety vrtulníků a v červnu dále omezila oblasti, kde mohou létat.
Úředníci NTSB na slyšení vyjádřili obavy z „nesouladu“ mezi letovými dispečery v první linii a vedoucími úřadu a vznesli další otázky týkající se opatření FAA před smrtelnou srážkou, včetně toho, proč dřívější zprávy o nebezpečných incidentech nevedly k zlepšení bezpečnosti.
Členové rady také vyjádřili obavy z toho, že FAA během vyšetřování lednové srážky včas nepředala dokumenty.
WASHINGTON – Federální úřad pro letectví v pátek oznámil, že plánuje další změny tras pro vrtulníky v blízkosti letiště Ronald Reagan Washington National Airport po srážce regionálního letadla společnosti American Airlines a armádního vrtulníku, ke které došlo 29. ledna a při které zahynulo 67 lidí.
Úředník FAA Nick Fuller na vyšetřovacím jednání Národního úřadu pro bezpečnost dopravy uvedl, že pracovní skupina úřadu plánuje změny na klíčové trase pro vrtulníky v blízkosti letiště Reagan poté, co v březnu zavedla trvalá omezení pro nepodstatné lety vrtulníků a v červnu dále omezila oblasti, kde mohou létat.
Úředníci NTSB na slyšení vyjádřili obavy z „nesouladu“ mezi letovými dispečery v první linii a vedoucími úřadu a vznesli další otázky týkající se opatření FAA před smrtelnou srážkou, včetně toho, proč dřívější zprávy o nebezpečných incidentech nevedly k zlepšení bezpečnosti.
Členové rady také vyjádřili obavy z toho, že FAA během vyšetřování lednové srážky včas nepředala dokumenty.