Druhé čtvrtletí roku 2025 přineslo pro Xiaomi výrazný růst, když společnost oznámila nárůst příjmů o 30,5 % díky zvýšení prodeje chytrých telefonů, především v jihovýchodní Asii. Celkové tržby dosáhly 116 miliard jüanů (přibližně 16,16 miliardy dolarů), což překonalo očekávání analytiků, kteří předpokládali 114,7 miliard jüanů. Čistý zisk vzrostl o 75,4 % na 10,8 miliardy jüanů, což také předčilo průměrné odhady.
Xiaomi se stalo nejprodávanější mobilní značkou v jihovýchodní Asii a získalo druhé místo v Evropě podle objemu expedovaných zařízení. V segmentu elektromobilů (EV) zaznamenalo společnost příjmy ve výši 20,6 miliardy jüanů, což představuje nárůst oproti předchozímu čtvrtletí. Dodávky elektromobilů dosáhly 81 302 kusů, ačkoli nový model YU7 byl uveden na trh až v závěru června.
Druhé čtvrtletí roku 2025 přineslo pro Xiaomi výrazný růst, když společnost oznámila nárůst příjmů o 30,5 % díky zvýšení prodeje chytrých telefonů, především v jihovýchodní Asii. Celkové tržby dosáhly 116 miliard jüanů , což překonalo očekávání analytiků, kteří předpokládali 114,7 miliard jüanů. Čistý zisk vzrostl o 75,4 % na 10,8 miliardy jüanů, což také předčilo průměrné odhady.
Xiaomi se stalo nejprodávanější mobilní značkou v jihovýchodní Asii a získalo druhé místo v Evropě podle objemu expedovaných zařízení. V segmentu elektromobilů zaznamenalo společnost příjmy ve výši 20,6 miliardy jüanů, což představuje nárůst oproti předchozímu čtvrtletí. Dodávky elektromobilů dosáhly 81 302 kusů, ačkoli nový model YU7 byl uveden na trh až v závěru června.