Organický prodej společnosti Kimberly-Clark ve druhém čtvrtletí vzrostl, protože výrobce papírových kapesníků Kleenex zaznamenal nejlepší růst objemu za posledních pět let navzdory nižším cenám, což vedlo k téměř 5% nárůstu cen akcií v pátečním předburzovním obchodování.
Společnost se sídlem v Dallasu rozšířila své portfolio o produkty od levných až po prémiové, aby uspokojila poptávku všech příjmových skupin a čelila konkurenci ze strany společností jako Procter & Gamble (NYSE:PG).
„V tomto náročném spotřebitelském prostředí je podle nás důležité vyjít vstříc spotřebitelům tam, kde nás potřebují,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Mike Hsu. „Upravili jsme některé vstupní ceny a, co je ještě důležitější, přenášíme funkce z našich prémiových produktů do produktů s nižší cenou.“
Výrobce plen Huggies také zvýšil svůj odhad ročního zisku.
Organický prodej za čtvrtletí končící 30. červnem vzrostl o 3,9 % díky 5% růstu celkového objemu. Ceny byly o 1,2 % nižší než v loňském roce.
Společnost také zefektivňuje své podnikání, aby kontrolovala náklady a podpořila růst ziskovějších značek. V červnu uzavřela dohodu o prodeji většinového podílu ve své mezinárodní divizi výroby papírových ubrousků brazilskému výrobci buničiny Suzano za 3,4 miliardy dolarů.
Čisté tržby z pokračujících činností, které nezahrnují odprodanou jednotku, dosáhly 4,16 miliardy dolarů, což je o 1,6 % méně než v loňském roce.
Kimberly-Clark (NASDAQ:KMB) odhaduje celoroční přírůstkové náklady související s cly na přibližně 170 milionů dolarů. V dubnu varovala před dodatečnými náklady ve výši 300 milionů dolarů, které byly způsobeny především cly uvalenými americkým prezidentem Donaldem Trumpem na Čínu, které však mezitím byly sníženy.
Organický prodej společnosti Kimberly-Clark ve druhém čtvrtletí vzrostl, protože výrobce papírových kapesníků Kleenex zaznamenal nejlepší růst objemu za posledních pět let navzdory nižším cenám, což vedlo k téměř 5% nárůstu cen akcií v pátečním předburzovním obchodování.
Společnost se sídlem v Dallasu rozšířila své portfolio o produkty od levných až po prémiové, aby uspokojila poptávku všech příjmových skupin a čelila konkurenci ze strany společností jako Procter & Gamble .
„V tomto náročném spotřebitelském prostředí je podle nás důležité vyjít vstříc spotřebitelům tam, kde nás potřebují,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Mike Hsu. „Upravili jsme některé vstupní ceny a, co je ještě důležitější, přenášíme funkce z našich prémiových produktů do produktů s nižší cenou.“
Výrobce plen Huggies také zvýšil svůj odhad ročního zisku.
Organický prodej za čtvrtletí končící 30. červnem vzrostl o 3,9 % díky 5% růstu celkového objemu. Ceny byly o 1,2 % nižší než v loňském roce.
Společnost také zefektivňuje své podnikání, aby kontrolovala náklady a podpořila růst ziskovějších značek. V červnu uzavřela dohodu o prodeji většinového podílu ve své mezinárodní divizi výroby papírových ubrousků brazilskému výrobci buničiny Suzano za 3,4 miliardy dolarů.
Čisté tržby z pokračujících činností, které nezahrnují odprodanou jednotku, dosáhly 4,16 miliardy dolarů, což je o 1,6 % méně než v loňském roce.
Kimberly-Clark odhaduje celoroční přírůstkové náklady související s cly na přibližně 170 milionů dolarů. V dubnu varovala před dodatečnými náklady ve výši 300 milionů dolarů, které byly způsobeny především cly uvalenými americkým prezidentem Donaldem Trumpem na Čínu, které však mezitím byly sníženy.