Amazon.com v rámci svých snah o snížení emisí oxidu uhličitého testuje elektrické dodávky pod značkou BrightDrop od automobilky General Motors. Aktuálně firma testuje přibližně 12 dodávkových vozidel, která se připojují k flotile obsahující i vozy od společností Rivian a Ford.
Společnost Amazon, která vlastní 16% podíl ve firmě Rivian, plánuje mít do roku 2030 na silnicích alespoň 100 000 elektrických dodávkových vozidel a dosáhnout nulových emisí uhlíku ve svých globálních operacích do roku 2040.
Navzdory těmto ambicím byla výroba elektrických dodávek BrightDrop od GM dočasně zastavena na montážní lince v Ontariu, a to až do října 2025, kvůli nízkým prodejům.
Odborníci zdůrazňují, že přechod k elektrickým dodávkám je klíčovým krokem pro e-commerce sektory, které čelí tlakům na snížení emisí v souladu se stále přísnějšími environmentálními předpisy.
Chcete využít této příležitosti?Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky