Deutsche Bank Research snížila hodnocení společnosti Kuehne+Nagel (SIX:KNIN) a DHL Group (ETR:DHLn), a to v reakci na významné nepříznivé signály v globálním obchodě. Kuehne+Nagel, švýcarský poskytovatel logistiky, byl downgradován z „buy“ na „hold“ s cílovou cenou sníženou na CHF182 z předchozích CHF225.
Akcie společnosti Kuehne+Nagel poklesly o 7,2 % a analytik Andy Chu varoval před možnými problémy ve druhé polovině letošního roku, s očekáváním „materiálního poklesu zisků“ ve třetím čtvrtletí v porovnání s předchozími roky. Podle analýzy Deutsche Bank dochází k růstu kontejnerové dopravy pouze o 3 % meziročně pro září, což je jen mírné zvýšení.
DHL Group byla rovněž downgradována na hodnocení „hold“, s cílovou cenou sníženou z €47 na €42. Chu zdůraznil pokračující nejistoty vyplývající z implementace amerických cel a změn v pravidlech de minimis, které negativně ovlivňují dopravní společnosti.
V kontextu slabých dovozů ze Spojených států se některé trhy, včetně trasy z Číny do Evropy, ukazují jako silnější. I když síť a nákladové úpravy DHL pomohly udržet zisky na stabilní úrovni, celkový tržní rámec zůstává nepříznivý. Deutsche Bank upozornila, že aktuální výhled pro letošní rok může být přeceňován, zvláště pokud by došlo k dalším změnám v pravidlech de minimis, které by mohly mít dopad až €200 milionů.
Chcete využít této příležitosti?
Deutsche Bank Research snížila hodnocení společnosti Kuehne+Nagel a DHL Group , a to v reakci na významné nepříznivé signály v globálním obchodě. Kuehne+Nagel, švýcarský poskytovatel logistiky, byl downgradován z „buy“ na „hold“ s cílovou cenou sníženou na CHF182 z předchozích CHF225.
Akcie společnosti Kuehne+Nagel poklesly o 7,2 % a analytik Andy Chu varoval před možnými problémy ve druhé polovině letošního roku, s očekáváním „materiálního poklesu zisků“ ve třetím čtvrtletí v porovnání s předchozími roky. Podle analýzy Deutsche Bank dochází k růstu kontejnerové dopravy pouze o 3 % meziročně pro září, což je jen mírné zvýšení.
DHL Group byla rovněž downgradována na hodnocení „hold“, s cílovou cenou sníženou z €47 na €42. Chu zdůraznil pokračující nejistoty vyplývající z implementace amerických cel a změn v pravidlech de minimis, které negativně ovlivňují dopravní společnosti.
V kontextu slabých dovozů ze Spojených států se některé trhy, včetně trasy z Číny do Evropy, ukazují jako silnější. I když síť a nákladové úpravy DHL pomohly udržet zisky na stabilní úrovni, celkový tržní rámec zůstává nepříznivý. Deutsche Bank upozornila, že aktuální výhled pro letošní rok může být přeceňován, zvláště pokud by došlo k dalším změnám v pravidlech de minimis, které by mohly mít dopad až €200 milionů.Chcete využít této příležitosti?