JPMorgan dnes oznámil, že zahájil pokrytí dvou předních značek v segmentu luxusního zboží, Brunello Cucinelli a Zegna Group, s doporučením Overweight. Banka tvrdí, že obě společnosti jsou dobře pozicionovány k využití strukturálního růstu v oblasti vysoce kvalitního prêt-à-porter.
Předpovědi analytiků ukazují, že Cucinelli má potenciál navýšit ceny akcií o 28% s cílovou cenou 125 EUR do prosince 2026, zatímco Zegna by mohl růst o 26% s cílovou cenou 11 USD.
Analytici vedeni Chiarou Battistini zdůraznili, že zákazníci s vysokými příjmy jsou nejstabilnější a nejrychleji rostoucí skupinou v luxusním sektoru a mají zájem o exkluzivitu, vysokou kvalitu a vynikající služby.
JPMorgan predikuje 13% průměrný roční růst zisku na akcii (EPS) pro Cucinelli mezi lety 2025 a 2028, s tím, že ziskovost Zegny se má obnovit do druhé poloviny roku 2025 po investicích a restrukturalizaci.
Chcete využít této příležitosti?
Strategie obou značek, které se zaměřují na řemeslné zpracování a kontrolu dodavatelského řetězce, je odlišuje od konkurence. Cucinelli se opírá o blízké vztahy s italskými řemeslníky, zatímco Zegna disponuje jedním z nejvíce vertikálně integrovaných dodavatelských řetězců v odvětví.
JPMorgan dnes oznámil, že zahájil pokrytí dvou předních značek v segmentu luxusního zboží, Brunello Cucinelli a Zegna Group, s doporučením Overweight. Banka tvrdí, že obě společnosti jsou dobře pozicionovány k využití strukturálního růstu v oblasti vysoce kvalitního prêt-à-porter.
Předpovědi analytiků ukazují, že Cucinelli má potenciál navýšit ceny akcií o 28% s cílovou cenou 125 EUR do prosince 2026, zatímco Zegna by mohl růst o 26% s cílovou cenou 11 USD.
Analytici vedeni Chiarou Battistini zdůraznili, že zákazníci s vysokými příjmy jsou nejstabilnější a nejrychleji rostoucí skupinou v luxusním sektoru a mají zájem o exkluzivitu, vysokou kvalitu a vynikající služby.
JPMorgan predikuje 13% průměrný roční růst zisku na akcii pro Cucinelli mezi lety 2025 a 2028, s tím, že ziskovost Zegny se má obnovit do druhé poloviny roku 2025 po investicích a restrukturalizaci. Chcete využít této příležitosti?
Strategie obou značek, které se zaměřují na řemeslné zpracování a kontrolu dodavatelského řetězce, je odlišuje od konkurence. Cucinelli se opírá o blízké vztahy s italskými řemeslníky, zatímco Zegna disponuje jedním z nejvíce vertikálně integrovaných dodavatelských řetězců v odvětví.