Společnost Stroeer, německý reklamní gigant, dnes oznámila snížení svých výhledů na celý rok. V ad-hoc prohlášení uvedla, že očekává, že tržby a upravený EBITDA budou na úrovni s předchozím rokem, což výrazně odráží změnu oproti předchozí prognóze, která počítala s organickým růstem tržeb o 6,4 % a ještě vyšším růstem EBITDA.
Oznámení společnosti přišlo v době, kdy i jiní hráči na trhu, například ProSieben, upozornili na potíže v německém reklamním sektoru. Analytici ze společnosti Bernstein konstatovali, že varování se „do určité míry očekávalo“ a že se obavy z oslabení trhu ve druhé polovině léta již promítly do ceny akcií Stroeer.
Navzdory snížení výhledu akcie Stroeer v pátečním obchodování vzrostly o 1,8 %, což naznačuje, že investoři mohli již zohlednit možnost slabšího výkonu. Analytici míní, že varování není spojeno se základními obchodními faktory společnosti, ale spíše se širšími tržními podmínkami.
Vzhledem k pokračujícím výzvám na reklamním trhu se očekává, že bude důležité sledovat, jak se vyvíjejí trendové reklamy v září a jaký dopad to bude mít na investiční strategie v tomto sektoru.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky