Ferrari, italský výrobce luxusních sportovních automobilů, oznámil, že do roku 2030 plánuje, aby elektrické vozy tvořily pouze 20% jeho produktové řady. Společnost ve čtvrtek představila svůj první plně elektrický model, Elettrica, který dorazí na trh příští rok.
Ferrari plánuje, že do roku 2030 40% jeho nabídky bude tvořit vozy s vnitřním spalovacím motorem (ICE) a dalších 40% hybridní modely. Tento posun je změnou oproti dřívějším plánům z roku 2022, které počítaly s 40% podílem elektromobilů v roce 2030.
Ferrari se v rámci svého strategického plánu zavázalo, že od roku 2026 bude každoročně uvádět na trh průměrně čtyři nové modely, přičemž klientská rozmanitost bude hrát klíčovou roli v designu každého vozu. Společnost v současné době rozšiřuje svoji klientskou základnu, která vzrostla o 20% od roku 2022 a nyní dosahuje přibližně 90 000 aktivních zákazníků.
Kromě zavedení Elettrica, Ferrari také oznámilo své dekarbonizační cíle, které zahrnují snížení emisí skleníkových plynů v rozmezí 90% do roku 2030 a snížení emisí o 25% do roku 2024. Tento plán bude podpořen využíváním recyklovaného hliníku a obnovitelných zdrojů energie.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost se také snaží reagovat na měnící se trh s plně elektrickými vozy, když uvedla, že neplánuje uvést další elektromobil před rokem 2028 kvůli slabé poptávce po výkonných elektrických luxusních automobilech.
Technologická neutralita zůstává v centru strategie Ferrari, které hodlá nadále investovat do všech typů pohonů v cestě ke snížení emisí a dosažení cíle nulových emisí.
Ferrari, italský výrobce luxusních sportovních automobilů, oznámil, že do roku 2030 plánuje, aby elektrické vozy tvořily pouze 20% jeho produktové řady. Společnost ve čtvrtek představila svůj první plně elektrický model, Elettrica, který dorazí na trh příští rok.
Ferrari plánuje, že do roku 2030 40% jeho nabídky bude tvořit vozy s vnitřním spalovacím motorem a dalších 40% hybridní modely. Tento posun je změnou oproti dřívějším plánům z roku 2022, které počítaly s 40% podílem elektromobilů v roce 2030.
Ferrari se v rámci svého strategického plánu zavázalo, že od roku 2026 bude každoročně uvádět na trh průměrně čtyři nové modely, přičemž klientská rozmanitost bude hrát klíčovou roli v designu každého vozu. Společnost v současné době rozšiřuje svoji klientskou základnu, která vzrostla o 20% od roku 2022 a nyní dosahuje přibližně 90 000 aktivních zákazníků.
Kromě zavedení Elettrica, Ferrari také oznámilo své dekarbonizační cíle, které zahrnují snížení emisí skleníkových plynů v rozmezí 90% do roku 2030 a snížení emisí o 25% do roku 2024. Tento plán bude podpořen využíváním recyklovaného hliníku a obnovitelných zdrojů energie.Chcete využít této příležitosti?
Společnost se také snaží reagovat na měnící se trh s plně elektrickými vozy, když uvedla, že neplánuje uvést další elektromobil před rokem 2028 kvůli slabé poptávce po výkonných elektrických luxusních automobilech.
Technologická neutralita zůstává v centru strategie Ferrari, které hodlá nadále investovat do všech typů pohonů v cestě ke snížení emisí a dosažení cíle nulových emisí.