Bankovní společnost HSBC zlepšila hodnocení společnosti Ferrari z pozice Držet na Koupit, přičemž cílovou cenu zvýšila na €470 z předchozích €413. Tento krok odráží silnější výhled růstu, který je podpořen rozšířením mixu produktů, zvýšenou personalizací a efektivitou.
Analytici HSBC očekávají, že Ferrari na konci října představí nový plán, který bude jeho cílem „dvojciferný růst zisků do roku 2030“. Předpokládají, že roční růst zisků (CAGR) dosáhne 11% v příštím desetiletí, s EBIT maržemi vzrůstajícími na 32% do roku 2027. Na krátkodobé úrovni se očekává, že nový model F80 a 296 Speciale přinesou pozitivní impuls.
Podle CFO Ferrari se personalizace stává stále důležitějším faktorem příspěvků k ziskovosti, což podtrhuje i analytická zpráva, která upozorňuje na další potenciální zisky po otevření nové lakovny v roce 2026.
HSBC také zmínil, že hodnoty hybridních modelů Ferrari, jako jsou SF90 a 296, po prudkém poklesu stabilizovaly. I když se analytici domnívají, že výzvy spojené s residualními hodnotami hybridů jsou „únosné“ a nezatěžují dlouhodobou investiční pozici značky.
Bankovní společnost HSBC zlepšila hodnocení společnosti Ferrari z pozice Držet na Koupit, přičemž cílovou cenu zvýšila na €470 z předchozích €413. Tento krok odráží silnější výhled růstu, který je podpořen rozšířením mixu produktů, zvýšenou personalizací a efektivitou.
Analytici HSBC očekávají, že Ferrari na konci října představí nový plán, který bude jeho cílem „dvojciferný růst zisků do roku 2030“. Předpokládají, že roční růst zisků dosáhne 11% v příštím desetiletí, s EBIT maržemi vzrůstajícími na 32% do roku 2027. Na krátkodobé úrovni se očekává, že nový model F80 a 296 Speciale přinesou pozitivní impuls.
Podle CFO Ferrari se personalizace stává stále důležitějším faktorem příspěvků k ziskovosti, což podtrhuje i analytická zpráva, která upozorňuje na další potenciální zisky po otevření nové lakovny v roce 2026.
HSBC také zmínil, že hodnoty hybridních modelů Ferrari, jako jsou SF90 a 296, po prudkém poklesu stabilizovaly. I když se analytici domnívají, že výzvy spojené s residualními hodnotami hybridů jsou „únosné“ a nezatěžují dlouhodobou investiční pozici značky.