Ford Motor Company se ocitá ve středu pozornosti poté, co U.S. National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) oznámila zahájení recall téměř 625 000 vozidel. Hlavní příčiny tohoto kroku jsou problémy se zadními kamerami a bezpečnostními pásy.
Mezi vozidly, která budou ohrožena, patří 332 778 modelů Ford Mustang, které čelí problémům se seatbelty. 291 901 super duty trucků typu F-250, F-350 a F-450 se potýká s problémy v oblasti zobrazování zadního videa.
NHTSA oznámila, že Ford vyřeší problém s kamerami aktualizací softwaru image processing module bez jakýchkoliv nákladů pro majitele vozidel. U vozidel postižených problémy se seatbelty provedou prodejci kontrolu součástek a případně je vymění, zároveň odstraní části koberce, které by mohly ovlivňovat bezpečnostní pásy.
Odborníci varují, že tato situace ukazuje na potřebu důkladných bezpečnostních kontrol v automobilovém průmyslu, zejména v kontextu rostoucího důrazu na technologii v automobilech. Jak uvedl jeden z odborníků, „bezpečnost by měla být na prvním místě a každý recall by měl být řešen s maximální péčí“.
Chcete využít této příležitosti?
Ford Motor Company se ocitá ve středu pozornosti poté, co U.S. National Highway Traffic Safety Administration oznámila zahájení recall téměř 625 000 vozidel. Hlavní příčiny tohoto kroku jsou problémy se zadními kamerami a bezpečnostními pásy.
Mezi vozidly, která budou ohrožena, patří 332 778 modelů Ford Mustang, které čelí problémům se seatbelty. 291 901 super duty trucků typu F-250, F-350 a F-450 se potýká s problémy v oblasti zobrazování zadního videa.
NHTSA oznámila, že Ford vyřeší problém s kamerami aktualizací softwaru image processing module bez jakýchkoliv nákladů pro majitele vozidel. U vozidel postižených problémy se seatbelty provedou prodejci kontrolu součástek a případně je vymění, zároveň odstraní části koberce, které by mohly ovlivňovat bezpečnostní pásy.
Odborníci varují, že tato situace ukazuje na potřebu důkladných bezpečnostních kontrol v automobilovém průmyslu, zejména v kontextu rostoucího důrazu na technologii v automobilech. Jak uvedl jeden z odborníků, „bezpečnost by měla být na prvním místě a každý recall by měl být řešen s maximální péčí“.Chcete využít této příležitosti?