Indická regulace letecké bezpečnosti požádala společnost Boeing Co o dodatečné informace po incidentu s letadlem Air India 787 Dreamliner, který se odehrál během letu z Amritsaru do Birminghamu. Incident byl potvrzen v neděli, kdy posádka zjistila aktivaci Ram Air Turbine (RAT), nouzového elektrického systému, během závěrečného přiblížení do Birminghamu.
Tohoto incidentu se dotýká i tragédie z června, kdy havarovalo letadlo Air India Boeing 787, což vedlo ke smrti 260 osob. Vyšetřování ukázalo, že RAT byl aktivován i během úvodního vzletu toho sameho letadla, což vyvolává otázky ohledně bezpečnostních standardů.
Podle prvotních závěrů vyšetřování havárie z června se spínače palivového motoru přepnuly do polohy „vypnuto“ těsně po vzletu. Tento incident vyvolává obavy o bezpečnost nových modelů letadel a zintenzivňuje tlak na Boeing, aby zajistil odpovídající opatření a transparentnost v oblasti provozní údržby.
Vyjádřil se také odborník na leteckou bezpečnost, který uvedl, že „je nezbytné, aby byly bezpečnostní systémy plně funkční a spolehlivé, aby se předešlo incidentům s fatálními následky.“
Chcete využít této příležitosti?
Indická regulace letecké bezpečnosti požádala společnost Boeing Co o dodatečné informace po incidentu s letadlem Air India 787 Dreamliner, který se odehrál během letu z Amritsaru do Birminghamu. Incident byl potvrzen v neděli, kdy posádka zjistila aktivaci Ram Air Turbine , nouzového elektrického systému, během závěrečného přiblížení do Birminghamu.
Tohoto incidentu se dotýká i tragédie z června, kdy havarovalo letadlo Air India Boeing 787, což vedlo ke smrti 260 osob. Vyšetřování ukázalo, že RAT byl aktivován i během úvodního vzletu toho sameho letadla, což vyvolává otázky ohledně bezpečnostních standardů.
Podle prvotních závěrů vyšetřování havárie z června se spínače palivového motoru přepnuly do polohy „vypnuto“ těsně po vzletu. Tento incident vyvolává obavy o bezpečnost nových modelů letadel a zintenzivňuje tlak na Boeing, aby zajistil odpovídající opatření a transparentnost v oblasti provozní údržby.
Vyjádřil se také odborník na leteckou bezpečnost, který uvedl, že „je nezbytné, aby byly bezpečnostní systémy plně funkční a spolehlivé, aby se předešlo incidentům s fatálními následky.“Chcete využít této příležitosti?