RBC Capital Markets zveřejnilo seznam nejlepších akcií restaurací v USA uprostřed probíhající volatility na trhu. Vědecká analýza určila čtyři vynikající společnosti, které prokázaly odolnost v těžkých podmínkách díky silné ekonomice jednotek a strategickému pozicování ve svých segmentech.
Wingstop (WING) se vyznačuje specializací na kuřecí křídla a i přes pokles hodnoty akcií o 34 % nabízí velký potenciál v rostoucím trhu. Společnost má cíl otevřít více než 6,000 poboček a její návratnost investic pro franšízové partnery se blíží 70 %.
Další na seznamu je CAVA Group (CAVA), která dominuje rychle rostoucímu segmentu středomořské kuchyně. I když její akcie klesly o 45 % od začátku roku, společnost zvyšuje své cíle růstu a očekává se, že dosáhne průměrného objemu prodeje přes 3 miliony dolarů na novou pobočku.
McDonald’s (MCD) čelí výzvám včetně zvýšené konkurence a nedostatku příjmu v nižších příjmových skupinách. Společnost se snaží přilákat zákazníky prostřednictvím věrnostních programů, kterým se ale nedaří generovat dostatečný nárůst návštěvnosti.
Chcete využít této příležitosti?
Na výsluní se objevuje Yum! Brands (YUM), kde Taco Bell a KFC tvoří 80 % provozního zisku. Společnost očekává, že CTC v Číně, který tvoří 51 % růstu, může ovlivnit objem prodeje, avšak přijaté digitální iniciativy by mohly mít dlouhodobější přínos.
RBC Capital Markets zveřejnilo seznam nejlepších akcií restaurací v USA uprostřed probíhající volatility na trhu. Vědecká analýza určila čtyři vynikající společnosti, které prokázaly odolnost v těžkých podmínkách díky silné ekonomice jednotek a strategickému pozicování ve svých segmentech.
Wingstop se vyznačuje specializací na kuřecí křídla a i přes pokles hodnoty akcií o 34 % nabízí velký potenciál v rostoucím trhu. Společnost má cíl otevřít více než 6,000 poboček a její návratnost investic pro franšízové partnery se blíží 70 %.
Další na seznamu je CAVA Group , která dominuje rychle rostoucímu segmentu středomořské kuchyně. I když její akcie klesly o 45 % od začátku roku, společnost zvyšuje své cíle růstu a očekává se, že dosáhne průměrného objemu prodeje přes 3 miliony dolarů na novou pobočku.
McDonald’s čelí výzvám včetně zvýšené konkurence a nedostatku příjmu v nižších příjmových skupinách. Společnost se snaží přilákat zákazníky prostřednictvím věrnostních programů, kterým se ale nedaří generovat dostatečný nárůst návštěvnosti.Chcete využít této příležitosti?
Na výsluní se objevuje Yum! Brands , kde Taco Bell a KFC tvoří 80 % provozního zisku. Společnost očekává, že CTC v Číně, který tvoří 51 % růstu, může ovlivnit objem prodeje, avšak přijaté digitální iniciativy by mohly mít dlouhodobější přínos.