Japonský oděvní maloobchodník Fast Retailing oznámil pokles prodeje stejného obchodu a online prodeje o 1% v září 2025 ve srovnání se stejným obdobím roku 2024. Současně došlo k poklesu zákaznického provozu o 3,3%.
Navzdory poklesu se průměrná výdajová částka zákazníků zvýšila o 2,4%. Když zahrneme prodeje z přímo provozovaných obchodů, celkové tržby, včetně online transakcí, vykázaly mírný nárůst o 0,1%.
Společnost čelila obtížným srovnáním s minulým rokem, kdy září 2024 přineslo výrazný nárůst stejného obchodu a online prodeje o 22,1%. Naopak v září 2023 byl zaznamenán pokles o 4,6%.
Vysoké teploty po celý měsíc a slabé srovnání s loňskými silnými výsledky byly identifikovány jako hlavní faktory ovlivňující výkon září 2025.
Společnost spustila šest propagačních kampaní, což je o jednu méně než v loňském roce. Mezi propagované produkty patřily Airism prádlo, kalhoty Kando, džíny, tepláky, dlouhé trička z Airism bavlny a merino vlněné výrobky. Po úpravě o kalendářní vlivy byl zákaznický provoz zhruba na nule, s poklesem 1%.
Růst průměrného výdaje měl být podporován zvýšenými nákupy vysoce kvalitních střihových produktů a vyššími cenami džíny a triček.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky