Clear Channel Outdoor Holdings Inc oznámil, že uzavřel nový desetiletý kontrakt s Metropolitan Washington Airports Authority (MWAA), který začne platit od 1. března 2026. Tato smlouva zahrnuje možnost pětileté obnovy a umožní společnosti pokračovat v poskytování reklamních služeb na letištích Ronald Reagan National (DCA) a Washington Dulles International (IAD).
Spolupráce mezi Clear Channel a MWAA začala v roce 2016 a podle nového kontraktu plánuje Clear Channel urychlit svou digitální strategii s cílem dosáhnout 85 % pokrytí digitálními reklamami během dvou let. Mezi novinkami, které společnost plánuje zavést, se nachází transparentní digitální LumiGlass, Prism360 digitální sloupy a velkoplošné LED video zdi.
Morten Gotterup, prezident divize letištní reklamy Clear Channel Outdoor, uvedl: „Washington D.C. je vitálním křižovatkou pro obchod, vládu a kulturu, a těšíme se na to, že prodloužíme naše partnerství s MWAA a přineseme ještě více inovací do DCA a IAD.“
Od převzetí kontraktu v roce 2016 vzrostly příjmy z mediální reklamy na letištích o 30 % před pandemií a téměř se zdvojnásobily ve srovnání s předchozím dodavatelem. Reklamní program oslovil významné globální značky jako Meta , Samsung a Barclaycard .
Chcete využít této příležitosti?
Clear Channel Outdoor Holdings Inc oznámil, že uzavřel nový desetiletý kontrakt s Metropolitan Washington Airports Authority , který začne platit od 1. března 2026. Tato smlouva zahrnuje možnost pětileté obnovy a umožní společnosti pokračovat v poskytování reklamních služeb na letištích Ronald Reagan National a Washington Dulles International .
Spolupráce mezi Clear Channel a MWAA začala v roce 2016 a podle nového kontraktu plánuje Clear Channel urychlit svou digitální strategii s cílem dosáhnout 85 % pokrytí digitálními reklamami během dvou let. Mezi novinkami, které společnost plánuje zavést, se nachází transparentní digitální LumiGlass, Prism360 digitální sloupy a velkoplošné LED video zdi.
Morten Gotterup, prezident divize letištní reklamy Clear Channel Outdoor, uvedl: „Washington D.C. je vitálním křižovatkou pro obchod, vládu a kulturu, a těšíme se na to, že prodloužíme naše partnerství s MWAA a přineseme ještě více inovací do DCA a IAD.“
Od převzetí kontraktu v roce 2016 vzrostly příjmy z mediální reklamy na letištích o 30 % před pandemií a téměř se zdvojnásobily ve srovnání s předchozím dodavatelem. Reklamní program oslovil významné globální značky jako Meta , Samsung a Barclaycard .Chcete využít této příležitosti?