Akcie společnosti GoPro Inc (NASDAQ:GPRO) vzrostly o 8 % v pre-marketu ve čtvrtek po oznámení, že zakladatel a CEO Nicholas Woodman investoval 2 miliony dolarů do společnosti prostřednictvím nákupu obyčejných akcií třídy A.
Tato investice je prováděna prostřednictvím trustu spřízněného s Woodmanem a signalizuje jeho důvěru v diversifikační strategii produktů společnosti. V prohlášení Woodman vyzdvihl: „Tato investice odráží mou radost z rozšířené produktové nabídky GoPro pro rok 2026 a dále.“
GoPro se v posledních letech snaží rozšířit své produktové portfolio mimo tradiční akční kamery, což je reakce na zvýšenou konkurenci a nasycení trhu.
Woodman zdůraznil optimismus ohledně budoucího směru společnosti s tím, že investuje do toho, co očekává jako úspěšnou další kapitolu pro GoPro. Podle jeho slov zvyšujeme náš tempo inovací a vývoje produktů, což by mělo nadchnout naše zákazníky i investory.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost GoPro se tak připravuje na rozvoj nových příjmů prostřednictvím expanze svých nabídek jak v oblasti hardwaru, tak softwaru, čímž hledá nové příležitosti na trhu.
Akcie společnosti GoPro Inc vzrostly o 8 % v pre-marketu ve čtvrtek po oznámení, že zakladatel a CEO Nicholas Woodman investoval 2 miliony dolarů do společnosti prostřednictvím nákupu obyčejných akcií třídy A.
Tato investice je prováděna prostřednictvím trustu spřízněného s Woodmanem a signalizuje jeho důvěru v diversifikační strategii produktů společnosti. V prohlášení Woodman vyzdvihl: „Tato investice odráží mou radost z rozšířené produktové nabídky GoPro pro rok 2026 a dále.“
GoPro se v posledních letech snaží rozšířit své produktové portfolio mimo tradiční akční kamery, což je reakce na zvýšenou konkurenci a nasycení trhu.
Woodman zdůraznil optimismus ohledně budoucího směru společnosti s tím, že investuje do toho, co očekává jako úspěšnou další kapitolu pro GoPro. Podle jeho slov zvyšujeme náš tempo inovací a vývoje produktů, což by mělo nadchnout naše zákazníky i investory.Chcete využít této příležitosti?
Společnost GoPro se tak připravuje na rozvoj nových příjmů prostřednictvím expanze svých nabídek jak v oblasti hardwaru, tak softwaru, čímž hledá nové příležitosti na trhu.