Čínské cestovní lodě se v současnosti vyhýbají japonským přístavům v důsledku diplomatického sporu mezi Beijingem a Tokiem, což by mohlo vést k náporu čínských turistů do Jižní Koreje. Tento krok následuje po provokativních vyjádřeních nového japonského premiéra Sanae Takaichi, který varoval, že případný čínský útok na Tchaj-wan může vyvolat vojenskou odpověď Japonska.
Například Adora Magic City, čínská výletní loď, změnila svůj plán a vynechala zastávky v japonských přístavech Fukuoka, Sasebo a Nagasaki. Místo toho zůstane v Jižu po dobu 31 až 57 hodin, což je výrazně déle než dřívější plán devíti hodin. Mluvčí provozovatele uvedl, že změna byla provedena, ale bez uvedení důvodu, přičemž se objevil názor, že to může souviset s napjatými čínsko-japonskými vztahy.
Japonsko čelí závažným ekonomickým dopadům, přičemž místní turistická agentura East Japan International Travel Service hlásí ztrátu 80 % rezervací na zbytek roku. Podle Lee Yong-guna, generálního ředitele jiho-korejské agentury Eastern Shipping , mohou další čínské výletní linky také přehodnotit své trasy, čímž by se Jižní Korea stala hlavním cílem pro čínské turisty.
Podle dat online cestovní agentury Qunar se Jižní Korea stává nejpopulárnější destinací pro čínské cestovatele v období kolem 15. a 16. listopadu. Mnoho čínských aerolinek zavedlo refundace pro lety do Japonska, což by mohlo podpořit nárůst letecké dopravy do Jižní Koreje.
Chcete využít této příležitosti?
Mezi dalšími pozoruhodnými prohlášeními Kim Seol-yeonga, představitele jiho-korejské cestovní agentury, bylo zdůrazněno, že „Jižní Korea jasně profitovat z tohoto sporu,“ a očekává se, že s přibývajícími dny poroste zájem čínských turistů.
Od roku 2013, během regionálního sporu, Jižní Korea zaznamenala nárůst čínských turistů o více než 50 %. Aktuálně akcie jiho-korejských turistických společností, jako je Lotte Tour Development a Yellow Balloon Tour , dramaticky vzrostly, což ukazuje na přímý ekonomický dopad diplomatického napětí mezi Čínou a Japonskem.
Čínské cestovní lodě se v současnosti vyhýbají japonským přístavům v důsledku diplomatického sporu mezi Beijingem a Tokiem, což by mohlo vést k náporu čínských turistů do Jižní Koreje. Tento krok následuje po provokativních vyjádřeních nového japonského premiéra Sanae Takaichi, který varoval, že případný čínský útok na Tchaj-wan může vyvolat vojenskou odpověď Japonska.
Například Adora Magic City, čínská výletní loď, změnila svůj plán a vynechala zastávky v japonských přístavech Fukuoka, Sasebo a Nagasaki. Místo toho zůstane v Jižu po dobu 31 až 57 hodin, což je výrazně déle než dřívější plán devíti hodin. Mluvčí provozovatele uvedl, že změna byla provedena, ale bez uvedení důvodu, přičemž se objevil názor, že to může souviset s napjatými čínsko-japonskými vztahy.
Japonsko čelí závažným ekonomickým dopadům, přičemž místní turistická agentura East Japan International Travel Service hlásí ztrátu 80 % rezervací na zbytek roku. Podle Lee Yong-guna, generálního ředitele jiho-korejské agentury Eastern Shipping , mohou další čínské výletní linky také přehodnotit své trasy, čímž by se Jižní Korea stala hlavním cílem pro čínské turisty.
Podle dat online cestovní agentury Qunar se Jižní Korea stává nejpopulárnější destinací pro čínské cestovatele v období kolem 15. a 16. listopadu. Mnoho čínských aerolinek zavedlo refundace pro lety do Japonska, což by mohlo podpořit nárůst letecké dopravy do Jižní Koreje.Chcete využít této příležitosti?
Mezi dalšími pozoruhodnými prohlášeními Kim Seol-yeonga, představitele jiho-korejské cestovní agentury, bylo zdůrazněno, že „Jižní Korea jasně profitovat z tohoto sporu,“ a očekává se, že s přibývajícími dny poroste zájem čínských turistů.
Od roku 2013, během regionálního sporu, Jižní Korea zaznamenala nárůst čínských turistů o více než 50 %. Aktuálně akcie jiho-korejských turistických společností, jako je Lotte Tour Development a Yellow Balloon Tour , dramaticky vzrostly, což ukazuje na přímý ekonomický dopad diplomatického napětí mezi Čínou a Japonskem.