Americký Senát pozval šéfy tří největších automobilových výrobců z Detroitu a vysokého představitele Tesly, aby se zúčastnili slyšení, které se koná 14. ledna 2026. Mezi pozvanými jsou Mary Barra, CEO General Motors, Jim Farley, CEO Fordu, Antonio Filosa, CEO Stellantis a Lars Moravy, viceprezident Tesly pro inženýring vozidel.
Slyšení, které pořádá Senátorský výbor pro obchod, se zaměří na dopad vládních regulací na ceny automobilů a zejména na emise a regulace elektrických vozidel. Předseda výboru Ted Cruz oznámil, že průměrná cena nového automobilu za poslední dekádu více než zdvojnásobila, což vyvolává obavy o dostupnost automobilů pro americké zákazníky.
V rámci slyšení se očekává diskuse o tom, jak mohou vládní zásahy zvyšovat ceny vozidel a jak je možné obnovit konkurenci a výběr na trhu. Cruz poznamenal, že je důležité diskutovat o návrzích, které by mohly zjednodušit regulace a snížit náklady pro spotřebitele.
„Toto slyšení nám poskytne platformu pro zhodnocení, jak regulace ovlivňují ceny a dostupnost vozidel pro běžné Američany,“ uvedl Cruz v prohlášení pro média. Cílem je nalezení rovnováhy mezi ekologickými standardy a přístupností automobilů pro populace v USA.
Chcete využít této příležitosti?
Podle dostupných informací se průměrná cena automobilu dostala na 46 000 dolarů, což odráží komplexní často se měnící dynamiku trhu s vozidly.
Americký Senát pozval šéfy tří největších automobilových výrobců z Detroitu a vysokého představitele Tesly, aby se zúčastnili slyšení, které se koná 14. ledna 2026. Mezi pozvanými jsou Mary Barra, CEO General Motors, Jim Farley, CEO Fordu, Antonio Filosa, CEO Stellantis a Lars Moravy, viceprezident Tesly pro inženýring vozidel.
Slyšení, které pořádá Senátorský výbor pro obchod, se zaměří na dopad vládních regulací na ceny automobilů a zejména na emise a regulace elektrických vozidel. Předseda výboru Ted Cruz oznámil, že průměrná cena nového automobilu za poslední dekádu více než zdvojnásobila, což vyvolává obavy o dostupnost automobilů pro americké zákazníky.
V rámci slyšení se očekává diskuse o tom, jak mohou vládní zásahy zvyšovat ceny vozidel a jak je možné obnovit konkurenci a výběr na trhu. Cruz poznamenal, že je důležité diskutovat o návrzích, které by mohly zjednodušit regulace a snížit náklady pro spotřebitele.
„Toto slyšení nám poskytne platformu pro zhodnocení, jak regulace ovlivňují ceny a dostupnost vozidel pro běžné Američany,“ uvedl Cruz v prohlášení pro média. Cílem je nalezení rovnováhy mezi ekologickými standardy a přístupností automobilů pro populace v USA.Chcete využít této příležitosti?
Podle dostupných informací se průměrná cena automobilu dostala na 46 000 dolarů, což odráží komplexní často se měnící dynamiku trhu s vozidly.