Kering, francouzský módní gigant, plánuje zásadní změny, aby se vrátil k růstu po významném poklesu prodejů své vlajkové značky Gucci. Generální ředitel Luca de Meo uvedl, že je nezbytné snížit závislost na Gucci a omezit maloobchodní síť, což zahrnuje uzavření dalších prodejen.
Společnost oznámila, že za poslední rok uzavřela 55 obchodů a v rámci své strategie chce dále přehodnotit cenovou politiku a sortiment výrobků. De Meo také zdůraznil důležitost rozvoje dalších značek, jako jsou Saint Laurent, Bottega Veneta a Balenciaga.
V dokumentu s názvem „ReconKering“, který byl zaslán zaměstnancům, se de Meo vyjádřil v pokorném tónu o ambici přetvořit Kering na „nepřekonatelného vyzyvatele v oblasti luxusu“ během příštích pěti až deseti let. Uvedl také, že obnovit vysokou finanční výkonnost společnosti bude trvat přibližně tři roky.
Společnost Kering nedávno prodala svou divizi krásy za 4,7 miliardy eur společnosti L’Oréal, aby získala potřebné prostředky a zaměřila se na svou hlavní činnost v oblasti luxusní módy. De Meo k plánům dodal, že je potřeba také budovat synergie v oblasti šperků, které v současnosti zaostávají za konkurencí.
Chcete využít této příležitosti?
Kering čelí těžkostem s poklesem hodnoty akcií, které za poslední dva roky spadly o více než 50 %, avšak od příchodu de Mea na post generálního ředitele vzrostly akcie o 75 %.
Kering, francouzský módní gigant, plánuje zásadní změny, aby se vrátil k růstu po významném poklesu prodejů své vlajkové značky Gucci. Generální ředitel Luca de Meo uvedl, že je nezbytné snížit závislost na Gucci a omezit maloobchodní síť, což zahrnuje uzavření dalších prodejen.
Společnost oznámila, že za poslední rok uzavřela 55 obchodů a v rámci své strategie chce dále přehodnotit cenovou politiku a sortiment výrobků. De Meo také zdůraznil důležitost rozvoje dalších značek, jako jsou Saint Laurent, Bottega Veneta a Balenciaga.
V dokumentu s názvem „ReconKering“, který byl zaslán zaměstnancům, se de Meo vyjádřil v pokorném tónu o ambici přetvořit Kering na „nepřekonatelného vyzyvatele v oblasti luxusu“ během příštích pěti až deseti let. Uvedl také, že obnovit vysokou finanční výkonnost společnosti bude trvat přibližně tři roky.
Společnost Kering nedávno prodala svou divizi krásy za 4,7 miliardy eur společnosti L’Oréal, aby získala potřebné prostředky a zaměřila se na svou hlavní činnost v oblasti luxusní módy. De Meo k plánům dodal, že je potřeba také budovat synergie v oblasti šperků, které v současnosti zaostávají za konkurencí.Chcete využít této příležitosti?
Kering čelí těžkostem s poklesem hodnoty akcií, které za poslední dva roky spadly o více než 50 %, avšak od příchodu de Mea na post generálního ředitele vzrostly akcie o 75 %.