Major League Baseball (MLB) ve středu oznámila uzavření tříletých mediálních dohod s Netflixem, NBCUniversal a ESPN, které pokryjí sezóny MLB v letech 2026-2028.
Netflix poprvé zařadí do své nabídky živé pokrytí baseballových událostí včetně MLB dokumentů. NBCUniversal se vrací k vysílání pravidelných her na svou síť poprvé po dvaceti pěti letech, přičemž přebírá Sunday Night Baseball z Disneyho ESPN.
Mezi dalšími právy, která NBC získala, jsou Sunday Leadoff a Wild Card Series v playoff, zatímco ESPN obdrží národní balíček středověkých her během celé sezóny a práva na prodej MLB.TV.
Tyto změny zdůrazňují rozšiřující se vliv streamingových služeb na tradiční sportovní vysílání a naznačují posun v televizi, kde se sport stává stále více dostupným na různých platformách. Podle expertů to může přitáhnout novou generaci fanoušků a přispět k dalšímu růstu příjmů MLB.
Chcete využít této příležitosti?
Major League Baseball ve středu oznámila uzavření tříletých mediálních dohod s Netflixem, NBCUniversal a ESPN, které pokryjí sezóny MLB v letech 2026-2028.
Netflix poprvé zařadí do své nabídky živé pokrytí baseballových událostí včetně MLB dokumentů. NBCUniversal se vrací k vysílání pravidelných her na svou síť poprvé po dvaceti pěti letech, přičemž přebírá Sunday Night Baseball z Disneyho ESPN.
Mezi dalšími právy, která NBC získala, jsou Sunday Leadoff a Wild Card Series v playoff, zatímco ESPN obdrží národní balíček středověkých her během celé sezóny a práva na prodej MLB.TV.
Tyto změny zdůrazňují rozšiřující se vliv streamingových služeb na tradiční sportovní vysílání a naznačují posun v televizi, kde se sport stává stále více dostupným na různých platformách. Podle expertů to může přitáhnout novou generaci fanoušků a přispět k dalšímu růstu příjmů MLB.Chcete využít této příležitosti?