Američané během této akce vynaložili o 5 % více než loni, přičemž celkový online výdej na Den díkůvzdání vzrostl na 6,4 miliardy USD, což představuje nárůst o 5,3 %.
V této době více spotřebitelů upřednostňuje nákupy z domova před tradičními výprodeji, kdy davy lidí stály venku v mrazivém počasí. Nové trendy v online nakupování však vykazují pokles zájmu po velkých akcích, což naznačuje, že Black Friday ztrácí na svém významu.
K spotřebitelskému chování se vyjádřil i Massimo Basei, hlavní obchodní ředitel společnosti Pandora , který uvedl, že spotřebitelé jsou opatrnější a preferují vybírat si s rozmyslem. Mnozí se obávají dluhů a inflace, která zůstává na vyšší úrovni.
Podle údajů společnosti Salesforce došlo k poklesu celkových objednávek o 2 %, přičemž průměrná prodejní cena vzrostla o 8 %. To naznačuje, že spotřebitelé pořizují výše ceněné zboží a méně investují do celkového nakupování.
Chcete využít této příležitosti?
Mezi nejvíce zasaženými jsou nejbohatší domácnosti, které zajišťují přibližně 48 % veškerého spotřebitelského výdaje. Tento trend ukazuje na rostoucí dominanci bohatších skupin a menší přístup k levnějším zbožím pro průměrné domácnosti.
Přitom se stále více spotřebitelů obrací na umělou inteligenci, jak ukazují údaje společnosti Adobe , kdy návštěvnost z AI vzrostla o 725 % ve srovnání s loňskem. To naznačuje, že nové technologie hrají významnou roli ve způsobu nakupování.
Američané během této akce vynaložili o 5 % více než loni, přičemž celkový online výdej na Den díkůvzdání vzrostl na 6,4 miliardy USD, což představuje nárůst o 5,3 %.
V této době více spotřebitelů upřednostňuje nákupy z domova před tradičními výprodeji, kdy davy lidí stály venku v mrazivém počasí. Nové trendy v online nakupování však vykazují pokles zájmu po velkých akcích, což naznačuje, že Black Friday ztrácí na svém významu.
K spotřebitelskému chování se vyjádřil i Massimo Basei, hlavní obchodní ředitel společnosti Pandora , který uvedl, že spotřebitelé jsou opatrnější a preferují vybírat si s rozmyslem. Mnozí se obávají dluhů a inflace, která zůstává na vyšší úrovni.
Podle údajů společnosti Salesforce došlo k poklesu celkových objednávek o 2 %, přičemž průměrná prodejní cena vzrostla o 8 %. To naznačuje, že spotřebitelé pořizují výše ceněné zboží a méně investují do celkového nakupování.Chcete využít této příležitosti?
Mezi nejvíce zasaženými jsou nejbohatší domácnosti, které zajišťují přibližně 48 % veškerého spotřebitelského výdaje. Tento trend ukazuje na rostoucí dominanci bohatších skupin a menší přístup k levnějším zbožím pro průměrné domácnosti.
Přitom se stále více spotřebitelů obrací na umělou inteligenci, jak ukazují údaje společnosti Adobe , kdy návštěvnost z AI vzrostla o 725 % ve srovnání s loňskem. To naznačuje, že nové technologie hrají významnou roli ve způsobu nakupování.