Warner Bros. Discovery vstupuje do intenzivního procesu aukce, do kterého se zapojují tři velcí hráči: Paramount, Comcast a Netflix. K dnešnímu dni je stanoven termín pro podání neomezených prvních nabídek na 20. listopadu 2025.
Paramount, který se do procesu zapojil s cílem získat celou společnost, již dříve podal několik nevyžádaných nabídek. Podle informací z Wall Street Journal, se aukční proces má završit do konce roku 2025.
Společnosti jako Comcast a Netflix mají zájem především o filmová a televizní studia Warner Bros. a služby HBO Max, avšak neplánují zahrnout kabelové sítě jako CNN, TNT a Discovery Channel.
Odborníci tvrdí, že tato akvizice by mohla zásadně ovlivnit mediální krajinu a posílit pozici těchto firem na trhu. „Je to klíčový krok pro všechny zúčastněné společnosti, jenž může v dlouhodobém horizontu změnit dynamiku konkurence v oblasti streamingových služeb,“ dodává jeden z analytiků.
Chcete využít této příležitosti?
V tuto chvíli je nejasné, jakou strategii jednotlivé subjekty zvolí a jaké unikátní hodnoty přinesou do svých portfolií. Další vývoj bude klíčový pro budoucnost těchto mediálních gigantů.
Warner Bros. Discovery vstupuje do intenzivního procesu aukce, do kterého se zapojují tři velcí hráči: Paramount, Comcast a Netflix. K dnešnímu dni je stanoven termín pro podání neomezených prvních nabídek na 20. listopadu 2025.
Paramount, který se do procesu zapojil s cílem získat celou společnost, již dříve podal několik nevyžádaných nabídek. Podle informací z Wall Street Journal, se aukční proces má završit do konce roku 2025.
Společnosti jako Comcast a Netflix mají zájem především o filmová a televizní studia Warner Bros. a služby HBO Max, avšak neplánují zahrnout kabelové sítě jako CNN, TNT a Discovery Channel.
Odborníci tvrdí, že tato akvizice by mohla zásadně ovlivnit mediální krajinu a posílit pozici těchto firem na trhu. „Je to klíčový krok pro všechny zúčastněné společnosti, jenž může v dlouhodobém horizontu změnit dynamiku konkurence v oblasti streamingových služeb,“ dodává jeden z analytiků.Chcete využít této příležitosti?
V tuto chvíli je nejasné, jakou strategii jednotlivé subjekty zvolí a jaké unikátní hodnoty přinesou do svých portfolií. Další vývoj bude klíčový pro budoucnost těchto mediálních gigantů.