JPMorgan Chase dosáhl dohod se fintech společnostmi, které mu zaručí platby za přístup k údajům o bankovních účtech svých zákazníků prostřednictvím třetích stran, jak uvádí zprávy CNBC.
Mezi datovými agregátory, které se na dohodách podílejí, patří známé společnosti jako Plaid, Yodlee, Morningstar a Akoya. Tato spolupráce má za cíl učinit ekosystém otevřeného bankovnictví bezpečnějším a udržitelnějším, což podporuje spolehlivé a bezpečné používání oblíbených finančních produktů zákazníky.
Společnost JPMorgan, která je největším bankovním ústavem v USA, souhlasila s nižšími poplatky, než byly původně navrženy. Odborníci považují tuto změnu za klíčovou pro ochranu zákaznických údajů a důvěryhodnost trhu, když finance a technologie stále více splývají.
Dohody přicházejí v kontextu otázky regulace otevřeného bankovnictví, kterou se zabývá Úřad pro ochranu spotřebitele (CFPB). Ten zavedl pravidla, která umožňují bezplatný převod osobních finančních dat mezi poskytovateli, což vyvolalo kritiku ze strany bankovního sektoru ohledně bezpečnosti údajů.
Chcete využít této příležitosti?
Drew Pusateri, mluvčí JPMorgan, uvedl: „Trh fungoval. Po produktivních jednáních s našimi partnery jsme dospěli k dohodám, které budou prospěšné pro všechny zúčastněné.“ Tento posun může signalizovat nový trend v přístupu k datům a vhodnou rovnováhu mezi bankami a fintech firmami.
V současné době se banky, jako JPMorgan, usilovně snaží nalézt způsob, jak vyvážit bezpečnost dat a potřebu inovativních fintech řešení, zatímco reagují na veřejný tlak a legislativní změny.
JPMorgan Chase dosáhl dohod se fintech společnostmi, které mu zaručí platby za přístup k údajům o bankovních účtech svých zákazníků prostřednictvím třetích stran, jak uvádí zprávy CNBC.
Mezi datovými agregátory, které se na dohodách podílejí, patří známé společnosti jako Plaid, Yodlee, Morningstar a Akoya. Tato spolupráce má za cíl učinit ekosystém otevřeného bankovnictví bezpečnějším a udržitelnějším, což podporuje spolehlivé a bezpečné používání oblíbených finančních produktů zákazníky.
Společnost JPMorgan, která je největším bankovním ústavem v USA, souhlasila s nižšími poplatky, než byly původně navrženy. Odborníci považují tuto změnu za klíčovou pro ochranu zákaznických údajů a důvěryhodnost trhu, když finance a technologie stále více splývají.
Dohody přicházejí v kontextu otázky regulace otevřeného bankovnictví, kterou se zabývá Úřad pro ochranu spotřebitele . Ten zavedl pravidla, která umožňují bezplatný převod osobních finančních dat mezi poskytovateli, což vyvolalo kritiku ze strany bankovního sektoru ohledně bezpečnosti údajů.Chcete využít této příležitosti?
Drew Pusateri, mluvčí JPMorgan, uvedl: „Trh fungoval. Po produktivních jednáních s našimi partnery jsme dospěli k dohodám, které budou prospěšné pro všechny zúčastněné.“ Tento posun může signalizovat nový trend v přístupu k datům a vhodnou rovnováhu mezi bankami a fintech firmami.
V současné době se banky, jako JPMorgan, usilovně snaží nalézt způsob, jak vyvážit bezpečnost dat a potřebu inovativních fintech řešení, zatímco reagují na veřejný tlak a legislativní změny.