Hlavní obchodní řetězce Walmart, Target a Aldi uvedly, že jejich nabídky na tradiční Thanksgiving pokrmy jsou v této sezoně levnější než kdy dříve.
Podle odhadů Walmarta má letos jejich Thanksgiving balíček náklady pod 40 dolary a je určen pro deset osob, přičemž zahrnuje 22 položek. V loňském roce tato stejná nabídka stála přibližně 56 dolarů pro osm osob. Tento rok se také změnily značky potravin, například byla nahrazena značka Honeysuckle White za Butterball.
Target i Aldi se také přizpůsobili měnícím se preferencím spotřebitelů. Aldi snížil cenu svého balíčku na 40 dolarů, zatímco vloni stálo 47 dolarů. V nabídce Aldi došlo k výměně turků Butterball za levnější Jennie-O, což vedlo k úspoře zhruba 30 centů na libru.
V loňském roce podle průzkumu NielsenIQ 58 % respondentů uvedlo, že mají velké obavy z inflace cen potravin, a 31 % se rozhodlo upřednostnit značky obchodních domů před národními značkami. Tato situace byla dále zhoršena slabým spotřebitelským sentimentem, který dosáhl tří a půlletého minima.
Chcete využít této příležitosti?
Předseda Walmartu, Donald Trump, zmínil poklesy cen více než několikrát, ale při diskusi o nižším množství jídla v balíčcích obvinil novináře z falešných zpráv.
Hlavní obchodní řetězce Walmart, Target a Aldi uvedly, že jejich nabídky na tradiční Thanksgiving pokrmy jsou v této sezoně levnější než kdy dříve.
Podle odhadů Walmarta má letos jejich Thanksgiving balíček náklady pod 40 dolary a je určen pro deset osob, přičemž zahrnuje 22 položek. V loňském roce tato stejná nabídka stála přibližně 56 dolarů pro osm osob. Tento rok se také změnily značky potravin, například byla nahrazena značka Honeysuckle White za Butterball.
Target i Aldi se také přizpůsobili měnícím se preferencím spotřebitelů. Aldi snížil cenu svého balíčku na 40 dolarů, zatímco vloni stálo 47 dolarů. V nabídce Aldi došlo k výměně turků Butterball za levnější Jennie-O, což vedlo k úspoře zhruba 30 centů na libru.
V loňském roce podle průzkumu NielsenIQ 58 % respondentů uvedlo, že mají velké obavy z inflace cen potravin, a 31 % se rozhodlo upřednostnit značky obchodních domů před národními značkami. Tato situace byla dále zhoršena slabým spotřebitelským sentimentem, který dosáhl tří a půlletého minima.Chcete využít této příležitosti?
Předseda Walmartu, Donald Trump, zmínil poklesy cen více než několikrát, ale při diskusi o nižším množství jídla v balíčcích obvinil novináře z falešných zpráv.