Toyota Motor Corp oznámila, že v říjnu 2025 vzrostla výroba automobilů o necelé 4 %, což představuje celkově 926 987 vyrobených jednotek.
Prodeje vzrostly o 2 % na 922 087 jednotek. Silná poptávka po hybridních modelech v USA pomohla vyrovnat slabší prodeje na domácím trhu v Japonsku a v Číně.
V USA, která je stále největším trhem Toyoty, vzrostly prodeje o 11,8 % na 207 910 vozidel, přičemž výroba v této zemi vzrostla o 26,4 % na 137 262 jednotek.
Naopak prodeje v Japonsku klesly o 4,2 % na 137 506 jednotek, i když výroba vzrostla o 6,8 %. V Číně prodeje klesly o 6,6 %, což bylo způsobeno vypršením několika vládních dotací a intenzivní konkurencí ze strany elektrických vozidel.
Chcete využít této příležitosti?
Podle nejnovějších údajů má Toyota silný start do čtvrtého čtvrtletí, přičemž poptávka v USA zůstává silná navzdory rostoucí ekonomické nejistotě v zemi. Společnost těží z vysoké poptávky po hybridních modelech, které představují kategorii, kterou sama pionýrovala.
Do října 2025 dosáhly prodeje Toyoty na celosvětové úrovni 8,7 milionu vozidel, což je nárůst o 4,5 % ve srovnání se stejným obdobím minulého roku.
Toyota Motor Corp oznámila, že v říjnu 2025 vzrostla výroba automobilů o necelé 4 %, což představuje celkově 926 987 vyrobených jednotek.
Prodeje vzrostly o 2 % na 922 087 jednotek. Silná poptávka po hybridních modelech v USA pomohla vyrovnat slabší prodeje na domácím trhu v Japonsku a v Číně.
V USA, která je stále největším trhem Toyoty, vzrostly prodeje o 11,8 % na 207 910 vozidel, přičemž výroba v této zemi vzrostla o 26,4 % na 137 262 jednotek.
Naopak prodeje v Japonsku klesly o 4,2 % na 137 506 jednotek, i když výroba vzrostla o 6,8 %. V Číně prodeje klesly o 6,6 %, což bylo způsobeno vypršením několika vládních dotací a intenzivní konkurencí ze strany elektrických vozidel.Chcete využít této příležitosti?
Podle nejnovějších údajů má Toyota silný start do čtvrtého čtvrtletí, přičemž poptávka v USA zůstává silná navzdory rostoucí ekonomické nejistotě v zemi. Společnost těží z vysoké poptávky po hybridních modelech, které představují kategorii, kterou sama pionýrovala.
Do října 2025 dosáhly prodeje Toyoty na celosvětové úrovni 8,7 milionu vozidel, což je nárůst o 4,5 % ve srovnání se stejným obdobím minulého roku.